tirsdag 31. august 2010

Hektiske dager!

Skal si jeg fikk det litt mer hektisk etter å ha startet på jobb.Rekker jeg over alt?Nope!Irriterer det meg?JA!!Også har man jo husarbeid som skal gjøres...BLÆH!Fatter ikke hvordan folk klarer det...skulle gjerne hatt oppskriften!
Kom meg heldigvis på basketballtrening.Godt å få løpt av seg litt frustrasjon!Skulle jo gjerne hoppet like høyt som denne mannen,men begrenser seg veldig i spensten (kremt).Så da får jeg vel heller løpe masse i stedet da.Er jo med noen gutter som spiller på juniornivå på dametreningene,og det er veldig god trening å spille mot de.Liker ikke helt at de er så raske,men det lærer oss til å bli litt tøffere i ballspillet.Og det trenger vi!Så nå går jeg bare å gleder meg til basketcup her på Stjørdal i september.Skal bli gøy å spille kamper igjen!
Også har jeg jo startet på et nytt strikkeprosjekt.Denne gangen er tanken å lage noen julegaver.Måtte jo selvfølgelig velge det vanskeligste garnet å strikke med.Må man rekke opp så er det bare å starte på nytt igjen,for tråden vikler seg lett sammen.At jeg aldri lærer!Kid Silk er ikke å anbefale som strikkegarn!Så til de som får julegave av meg i år som ser strikket ut,så er det det!Og det ligger blod,svette og tårer bak den juelgaven så det er bare å være fornøyd! ;)
Men nå skal jeg finne senga.Har 11-18 vakt i morgen,så får endelig lov å bli med å levere Einar i barnehagen!Gleder meg til å stå opp med han i morgen tidlig (veldig sant)! :)
Nattinatt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar