søndag 22. august 2010

Produktiv dag.

Einar sov til 8 i dag tidlig også.YES!Håper det varer en stund,for føler at rytmen passer perfekt for meg i allefall!Bonusen blir å stå opp å finne en blid gutt i senga og da blir det straks mye morsommere å komme seg opp synes jeg.De siste par ukene har morgentimene blitt tilbrakt slik...
Tror jeg begynner å se en aldri så liten tv-gal gutt.Men enda er det kun timmy og drømmehagen det går i.Så fort jeg setter på en annen barne-tv skal han opp å gå.
Dagen i dag har vært ekstremt produktiv.Det er nesten så jeg kan kalle meg en real husmor.Har bakt 6 brød (ble nok en gang flate,vil så gjerne få høye luftige brød.Noen som kan hjelpe?),rundstykker og boller.Alle oppskrifter tatt fra boken jeg hadde i heimkunnskap fra ungdomsskolen.Hvem hadde trodd at vi kom til å få bruk for den da? ;)
Har også skiftet sengetøy på rommene og tørket støv og holder på med maskin nr.2 med håndduker.For å si det slik,dette er ikke hverdagskost fra min sin side!Jeg er ganske så imponert over meg selv og tenker å finne sofaen,twilight-boken min og et glass rødvin etterhvert!Siste kveld før jobb må jo nytes!
Her ser dere far og sønn som har funnet en felles interesse i bilspill.Einar kom jo til meg i går med bilspillet.Umulig å prøve å fortelle en hissig gutt at mor ikke er sååååå opptatt av tv-spill.Men roet seg fort når jeg satte på TIMMY!Godt han enda er ganske enkel å overtale. :)
Nei nå kaller sofaen på meg.Blogger i morgen om min første dag på jobb.Gledes og grues! :) 


2 kommentarer:

  1. Skjønne godt at Einar like Timmy (: Timmy e kuuul (:
    Lykke te på første dag på jobb, sjøl om den kanskje kjæm litt eint ^^

    SvarSlett