torsdag 19. august 2010

Tiden går i fra meg...

Da er det på tide å innse at jobben kaller.Mandag er jeg tilbake igjen.Gikk ut i permisjon 19.april i fjor med MEGA magen min,og det føles ikke lenge siden skal jeg si dere!Einar koser seg i barnehagen, så da har vel mamma'n godt av å komme seg ut i verden hun også...tror jeg...
Spent på hvordan hverdagen blir med alt av trening jeg vil(!) ha med meg,pendlinga til jobben,turnus,venninnebesøk,være med Einar osv.Prioriteringen blir i allefall helt annerledes med en liten 1-åring i huset.Glad vi er to om å ha ansvaret for Einar.Men skyldfølelsen over å ikke være der hele tiden for han vil nok komme tenker jeg.Samtidig skal det bli veldig godt å bare være MEG på jobben også.
Åge lagde banansmoothie til Einar som falt VELDIG godt i smak.
Satt å koste seg lenge med den.
Været har jo også vist seg fra sin beste side.Måtte jo komme nå når Einar er i barnehagen og det kun er 1 uke til jobbstart.Har vært ekstremt varmt på kveldene noe som har resultert i en liten gutt som ikke har sovet godt om natta.Lurer på om det også er noe som er på gang av evt tenner/sykdom/ettervirkning av 15mnd vaksine.For han har vært sutrete i to dager nå.Så i dag tidlig ble det en paracet i stumpen på lillemann,selv om han ikke har hatt feber så har han vært utilpass.Så da må alle midler prøves.
Basketballen har også blitt populær.Bare så synd at
han mest sannsynlig har kastet min ned trappa ute.
Den er i allefall sporløst borte. :/
Leverte han litt over 9 i barnehagen i dag,med beskjed om at de måtte gi lyd fra seg når han våknet etter første duppen.Hadde planlagt å ikke ha han så lenge i dag,men jeg fikk melding nærmere 15 om at han nettopp hadde våknet.De la han etter lunsjen i 12 tiden også hadde han snorket og sovet som en stein frem til over halv tre.Merk dere..han SNORKER! ;)
Han hadde også spist nesten en hel pannekake til lunsj.Men han nekter fremdeles å spise brødskivene jeg sender med.De hadde klart å lure i han noen smuler blant youghurten i går.Snakker vi om en kresen liten herremann eller??
Uansett så går barnehagestarten som en drøm.Så deilig å hente han å se hvor glad han blir over å se meg.Det er gøy det!
Nå er det å finne senga å lese litt i TWILIGHT-bok nr.3.Har fått låne hele serien av en venninne,men jeg har vært utrolig treg med å lese.Spesielt bok nr.2 var kjedelig å komme seg gjennom.Men nå går det fortere igjen!
Nattinatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar