mandag 23. august 2010

Tadaaaaaa!

Da var første arbeidsdag unnagjort.Jeg vil påstå at jeg klarte meg bra,men merker at 1,5 år hjemme har gjort at det er endel ting jeg må oppdateres på.Men skal si det var deilig å møte folk jeg kunne snakke ordentlig med.Lite fornuftig som kommer ut av munnen til Einar,eller JEG skjønner ikke hva han sier er vel mer rett å si.
Skulle gjerne hatt flere timer i døgnet da.Rekker å komme hjem,spise middag før han plutselig skal legges.Da går dagene fort gitt!
Det som er enda mer irriterende er at han har startet å sove til 8 på morgenen.Og gjett hvem som stod opp 5:45 da??MEG!Velger å tro at han bevist har stått opp 6 i ett år nå for at ikke jeg skal komme helt ut av det når jeg skal på jobb.Og at han i tillegg er veldig snill mot pappa'n som tror det er natta når klokken er 6. ;)
Har da funnet et ganske så fint program å redigere bildene i.Du finner den her http://www.picnik.com/. Jeg er ingen mester i dette programmet enda,og det finnes vel bedre program på markedet.Men dette dekker mitt behov perfekt."Fikset" litt på dette bilde av Einar...

Kanskje ikke bra,men jeg likte det.Han har nemlig funnet ut at det er gøy å smøre seg med fuktighetskrem.Og da må man jo også smøre hodet...logisk..NOT. ;) Måtte fjerne fuktighetskremen til slutt da han begynte å stappe den i munnen også.Får da være måte på.Mat skal ikke i munnen,men alt annet som stein,sand,fuktighetskrem osv skal prøvesmakes.Merkelig fyr vi har fått oss. ;)
Nå skal jeg rydde opp i lekene som ligger strødd over gulvet å sette meg ned å slappe litt av.Litt trøtt merker jeg,men det er jo faktisk lov med tanke på at jeg stod opp leeeeenge før de andre i dag. :)

1 kommentar: