lørdag 14. august 2010

Sliten.

Hadde en vennegjeng på besøk her i går å koste oss med masse god mat og drikke.For min del ble det litt vel mye drikke og da ikke av en sort,men øl,rødvin,hvitvin og tyrkershot måtte jo testes ut.Våknet i dag med ekstrem hodepine og havnet på sofaen,med en sutrende Einar ved siden av.Blir en stund til neste gang det skal drikkes like mye.Og da skal helst Einar være borte slik at jeg og Åge får sovet ut!Ikke like morro å drikke når man har fått barn gitt. ;)
Har vært noen nydelige godværsdager nå så har vært ute å kost oss masse.I dag har det vært overskyet og det passet jo utmerket når formen ikke var på topp.Stakk innom sentrum av Stjørdal og sparkjøp for å se om det var noen parkdresser til salgs.Men det var heller dårlig gitt.Blir nok en bytur til uka for å se om obs lade har noenting eller barnas hus.Er en gårdsbarnehage og jeg nekter å kjøpe reimadress til over 1000 kr for at det skal lukte fjøs av den.Bastabom!
Må jo også starte å merke klærne han har.Mye å gjøre gitt og jeg er en mester i å utsette ting. ;) Dessuten så er jeg så usikker på størrelsene jeg skal kjøpe.Vil jo gjerne ha de lengst mulig,men uten at han svømmer i uteklærne.Blir vanskelig å bevege seg da.Mye å tenke på,men finner vel klærne han trenger til slutt håper jeg.

Han blir veldig sur hvis jeg finner på å kaste youghurtbegeret etter å ha spist det tomt.Han skal nemlig ha det til å "spise" selv med.Raringen.

Solbrillene mine måtte jo også prøves ut.Syntes han selv var en kul kis. ;)

Litt for stor skjorte og shorts(ser ut som bukse).Men i hodepinerus tok jeg de første plaggene jeg fant.Oppdaget etterpå at de kanskje var..kremt..litt vel store. ;)

Knekkebrød har han også startet å spise.Vanlig brød er ikke like godt,men knekkebrød er nammis!
Vel nå må jeg avslutte å starte med middagen.Formen er MYE bedre enn hva den var,men aldri mer fest på meg....på en stund.. ;)
I kveld skal jeg bare slappe helt av.Får forhåpentligvis en bedre start i morgen.
Adios!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar