lørdag 21. august 2010

Lørdagen har blitt tilbrakt på en kafe i Trondheim med noen trivelige venninner, etterfulgt av middag hjemme hos lillebroren til Åge.Slike dager vil jeg ha mer av!
Nå er det bare å få lillegutten i seng,så er det tid for kos med et glass rødvin og boken Twilight-ved daggry.Lørdagskvelden kan da umulig bli bedre enn det??
I morgen er siste dag av permisjonen min.Jeg holder på å overbevise meg selv om at dette blir bra!Det SKAL gå bra!Så får vi se hva jeg synes i slutten av neste uke.
Ellers er det ikke mer å opplyse om.Barnehagetilvenningen har jo gått over all forventning og Einar har faktisk (BANK I BORDET!!) sovet til 8 på morgenen de siste tre dagene.Med min flaks som skal stå opp med han i morgen så er det vel opp å hoppe rundt 6 tenker jeg.
Ellers så måtte jeg ta bilde av plommetreet vårt.Hvert eneste år kommer det utrolig masse plommer.Og vi ber jo familie og venner om å komme å plukke så mye de vil.Ser gjerne at de gjør det i år også!Hinthint!Treet begynner å bli ganske så skjevt når plommene begynner å komme.Så vi har bundet det fast til veggen.Skulle vel egentlig ha fjernet det,i og med at det står litt for nærme muren.Men når det gir så mange gode plommer så kan vi umulig gjøre det synes vi.Må tydeligvis være trives godt der det står.
Masse umodne plommer.
Nå er det vel på tide å begynne med kveldsstellet av Einar.Sitter å ser på Timmy,som jeg personlig er ganske så lei av.Men den serien ser ut til å fasinere Einar mer og mer.Hver gang jeg begynner å synge timmy-sangen starter han å "synge" med og gå direkte til godstolen sin.Har også resultert i div raserianfall når han oppdager at vi ikke setter på Timmy på ettermiddagen når han kommer hjem fra barnehagen.Får da være måte på tenker jeg!Mistenker vi har skapt et lite tv-avhengig monster gitt.
Flere bilder kommer i morgen.Holder på å finne et program som fungerer ok å lage vannmerke med.Jess, jeg har oppdaget at jeg henger VELDIG etter på dataområdet gitt!


1 kommentar:

  1. timmy its timmy he's a little lamb with a lot to learn, timmy its timmy he's a handful of trouble at every turn, timmy leaves the farm to go out to the world, trying to be cool he's number 1

    SvarSlett