søndag 8. august 2010

Hjemme på Hell

Turen til Bindal gikk veldig fort.Åge måtte på jobb, så da var det bare å sette seg i bilen igjen på fredagskvelden.Så nå er vi hjemme for en god stund.Lei av å sitte i bil timesvis.Men Bindal var fint da!Det lille jeg fikk se.
Mamma og pappa har vært en tur innom i helga også.Så deilig å bare levere Einar til dem i morges.Synes de kan flytte hit permanent. ;)
Einar fikk masse "stæsj" til barnehagen fra dem og søsteren min.Trenger ikke å handle inn noe når jeg har dem.Her er alt han fikk.

Nå er barnehageantrekket klart i allefall.
Været har jo også vært helt fantastisk i helga.Er jo typisk at det må bli det nå når det nærmer seg jobbstart.Vil ha lengre fri jeg...
I morgen er det tid for MMR-vaksinen til Einar.Jeg kjenner at jeg "gleder" meg..høhøhø.Men får håpe på det beste.Spent på hvor stor han har blitt nå.Han er jo ikke noen storspiser så da er det bestandig spennende å se hvor vekta stopper.
Tenkte også å stikke en tur innom barnehagen han skal gå på.Har jo enda ikke fått oversikt over hvilke klær de anbefaler at han har.Og nå begynner jeg å bli en liten smule stressa.Først lovte de at det kom i slutten av juni,så ble det mandagen i uka som har vært og fortsatt ikke noe informasjon fra dem.Litt spent på hvordan de drifter barnehagen når de er så trege med å sende ut info.Får uansett se i morgen.
Nå skal jeg sette meg ned å montere siste rest på hemmelig prosjektet mitt.Også fortsette på mitt andre hemmelige prosjekt som virkelig går så det suser.Hva kan jeg si...jeg er RÅBRA i strikking. ;)
Her kommer litt bilderas fra Skagen.Hovedsakelig meg på bildene.Liker å være egotripp. ;)

Nydelige Skagen.Her ser dere hovedhuset,grillhuset og badehuset.Sett fra land og vann.

Har ikke badet i sjøen på to år!Måtte jo finne på å gjøre det på Skagen.

Tantebarnet mitt prøvde seg på en liten vannkrig med meg.Jeg tok hardt igjen ;)

Stakk innom akvariumet i Kabelvåg.Må si at jeg liker Poalria i Tromsø bedre.Fikk nå i allefall sett masse fisk. ;)

Også stakk vi innom Vikingmuseet på Borg.Der jeg fant ut at bueskyting var veldig gøy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar