søndag 29. august 2010

Søndag

Da var alt klart for en ny uke.Pakket ned litt uteklær til Einar.Har ikke peiling på hva som ligger i barnehagen og hva som er hjemme.Går litt i surr.Men gutten mangler ikke klær!
Har vært en tur på stranda å lekt oss litt.Jeg og Åge lagde "sandslott", mens Einar rev alt ned igjen.Det er jo skikkelig "gøy" vet dere! ;) Fikk tatt et lite outfit-bilde av Einar på morgenkvisten, før Åge sørget for at alt ble dekt av syltetøy.Godt at det fins vaskemaskin,for gutten søler verre enn verst,med god hjelp av meg eller Åge. ;)
Digger den buksa.Ser jo ut som en ordentlig "sægger" ,dog ufrivillig.Kan ikke si at gutten har utviklet noe særlig til ølvom eller brede hofter, og da har buksene en tendens til å falle nedover logisk nok.Hjelper heller ikke å ha en bleie full av tiss.Det har jeg testet ut!
Ellers har Åge og Einar vært en tur å sett på alle flyene som lander og letter fra Værnes.Gutten satt på stranda i dag å bare pekte vilt etter flyene som landet.Så da fant Åge ut at de måtte se de litt på nært hold.Fikk jo til og med en pilot til å vinke til dem.Ikke verst!Mens de holdt på med dette var jeg hjemme å ryddet opp etter middagen.Jada...jeg "ELSKER" jo husarbeid.Hrmf!!
Merker godt at Einar har vært mindre sammen med meg den siste tiden.Han er veldig flink til å gi Åge skikkelig pappakos.Lå leeeenge i dag på gulvet å bare klemte Åge.Skikkelig godt å se.Og jeg tror Åge setter veldig god pris på det også.
Men nå er det tid for litt brød,hjemmelaget pesto og skinke.NAMMIS!Heldige meg som har en flink kokk i huset.Einar smakte på pestoen også,og tror ikke han var sikker på om han likte den eller ikke.Måtte nemlig smake flere ganger. ;)

3 kommentarer:

  1. Store guten! :) Godt å les at det går bra i barnehagen da! E så my lettar å gå på jobb da :) :)

    SvarSlett
  2. Sku du itj byinn å legg ut outfit-bilda av dæ sjøl å da?? ;p Itj for det, Einar va jo smashing! ;)
    Artig å sjå at Åge og Einar kose sæ da! :)

    Karina

    SvarSlett
  3. Marianne: E veldig godt å dra på jobb når æ veit Einar har det bra. :)
    Karina: Trur ingen har nå interesse av å sjå utvaska dongeri OG stygg genser.E jo det æ går i for tida.Men når æ får pææææng ska æ handle mæ nå smashing å vis på bloggen. ;)

    SvarSlett