lørdag 28. august 2010

Helg!

Skal si første uka jeg jobbet var hektisk og fort over.Var godt å møte kollegene igjen,men veldig rart å overlate alt ansvar for Einar til Åge.For jeg innrømmer det glatt;jeg liker å ha kontrollen!
Åge er litt slakk med å tenke på hva han skal ha på Einar av klær og evt sende med av ekstra klær i barnehagen.Er jo jeg som har kledd på Einar og styrt den biten,så han har jo ikke peiling hva som befinner seg i klesskapet hans.Men har ikke hørt klaging fra verken far eller sønn så tipper alt har ordnet seg greit.
Helgen har aldri vært mer etterlengtet.Var deilig å ta fri etter en uke hvor jeg faktisk har gjort noe fornuftig!Skulle bare ønske at den hadde vært bittelitt lengre.Savner å ha den gode følelsen av å ikke ha noe på agendaen i uka som kommer,nå vet jeg jo at jeg skal på jobb hele neste uke også.
I tillegg så har jeg holdt på med revy i uka som var.Er med i revystyret for årets oppsetning av St.Olavs revyen.MASSE arbeid som skal gjøres,men når revyen først er i gang så kan jeg slappe litt mer av håper jeg.Ser ut til at folk gleder seg til ny revyoppsetning og det er veldig bra!I år skal vi jo prøve å gå litt mer ut blant legekontor,apotek og gamlehjem i håp om at flere tar turen for å se på.Vi trenger penger! ;)
I dag har bare vært en daffedag.Stakk en tur til sentrum av Stjørdal for å handle gore-tex sko til Einar.Han trenger litt varmere sko når høsten nærmer seg for fullt.Fant et fint par som satt veldig bra på han.Fin pris var det også...599,-!Utrolig at de kan prise sko så høyt til så små føtter!Mamma og pappa har jo også sagt at de skal handle inn Viking thermo til Einar.Usikker på om han trenger det når vi har handlet inn gore-tex,men må høre hva mamma mener.Skulle vært en egen guide til hva vi førstegangs-barnehagebarnforeldre faktisk trenger å handle inn og hvilke merker som er bra.Er jo en jungel der ute!
Ugress har jeg også fjernet fra mitt ganske så ugressoverfylte blomsterbed.Så litt fornuftig har jeg jo fått til å gjort.
Nei nå skal jeg kose meg litt mer med Einar før han tar kvelden.Her har dere to bilder av gutten der han spiser.Veldig varierende av hva vi får i han av mat, og jeg blir ganske så frustrert!Vil jo ikke legge han sulten heller når han nekter å spise brød,men samtidig så vet jeg at han får i seg alt for mye søte ting.Med nugatti på brødskiva spiser han som bare juling,har vi på noe annet nekter han å blir sur!Ting jeg har sagt før vedrørende hvordan vi skal oppdra vårt fremtidige barn,har jeg måtte bite i meg.Ikke enkelt!


3 kommentarer:

  1. Det er nok sånn at man kan ikke planlegge før man får unger.Blir aldri sånn som man har tenkt. :)

    SvarSlett
  2. HAHAHAHA! ET ordan i dæ! ;-) Æ må innrøm at æ godte mæ littegranne.. okei, ganske masse. ;-)

    SvarSlett
  3. Sonja: Nr.1 e jo bestandig et prøve/feile prosjekt ;)
    Vibeke: Høre ikke..nanananaaaaa ;)

    SvarSlett