lørdag 4. september 2010

Hell Bluesfestival.

Er godt inn i helgen allerede og nyter musikk fra bluesfestivalen som arrangeres hvert år første helgen i september.Morro med litt liv i strøket,så da kan jeg godt takle to dager med musikk til 2 på natta.Synes litt synd på naboene som har festivalen rett utenfor stuedøra.Den arrangeres nemlig på stasjonen på Hell.Genialt område og veldig godt opplegg.Har ikke hørt om noen naboer som har klaget på fulle folk i hagen sin,så da passes det godt på.
Vi stakk innom en tur på formiddagen.100 kroner per voksen og gratis for barn er ingenting å si på.Stod at det var barneshow med dukketeater som skulle være i magic mirror (spillelokalet) fra 12,men der var det heller dårlig med barneshow.Fikk med oss et bra band da.Husker ikke hva de het,men de var i samme sjangre som Hopalong Knut for de som husker dem.Einar koste seg veldig godt inni teltet.Sprang og "hoppet". :)
Fant jo også dukketeateret til slutt når vi gikk videre.Etter endt forestilling kom en slukøret Åge ut og han syntes hele greia var teit,men tror nok Einar likte det.Slike ting er vel ikke laget for å fenge voksne,men barn. :)
Må jo også få nevne at jeg og Åge fikk sove helt til 8:30 i dag tidlig.Til å ha høy musikk spillende helt til 2 på natta,så vil jeg si at Einar har vært flink.Har ikke vært et pip fra han i hele natt.Mulig han liker å høre litt bråk,så kanskje jeg skal sette på høy musikk hver kveld.Åge derimot slet litt mer og måtte til slutt legge seg på det tredje soverommet som ikke har vindu mot Hell stasjon.Jeg skjønte jo ingenting å dag tidlig når jeg våknet og oppdaget at jeg lå alene.Jeg sover jo gjennom det meste så heldigvis ikke noe problem for meg.
Husvask har også stått på planen så nå er stue,kjøkken,gang,bad og soverom rene.Varer vel ikke lenge før alt er like rotete igjen. ;)
Noen siste bilder av gullungen kommer her.

Fant dette bildet på kameraet.Tipper det er tatt rett før Einar drar i barnehagen.Og froske antrekket har tante i Tromsø strikket.Er med lue til også.Her snakker vi gjennomført. ;)
Også blir han jo veldig salig hver gang jeg tar en q-tip inni øret (ikke langt inn altså!).Så han fikk en selv å gå å klø seg i øret med.Sto lenge å holdt på. ;)
Men nå skal jeg åpne noen flasker rødvin.Får besøk av et vennepar å har en plan om å sitte ute å drikke rødvin å høre på bluesmusikk.Finværet har jo også kommet så kan jo umulig bli bedre enn dette. :)

2 kommentarer:

  1. Åh, heldig du som har en unge som LIKE q-tips! Her e det en kamp kvar gang øret må rengjøres..
    Sukk, syns det e alt ferr læng sia vi møttes no altså. Men sånn e det vel når permisjonan e over.. :-/

    SvarSlett
  2. mariusdressen e under tenking.. æ e så nervøs for å KLIPP i den dressen.. men ikveld.. ikveld e kvelden.... TRUR Æ! ;-)

    Kjekke gutten!

    SvarSlett