onsdag 4. august 2010

Pakkepakke..IGJEN.

Ja da er det tid for å pakke på nytt igjen.Denne gangen går turen til Bindalen for å hilse på svigerfar sin slekt.Blir kun fra torsdag til lørdag da.
Har hatt noen nydelige godværsdager hjemme på Hell.Einar elsker å gå, så har blitt noen gåturer rundt om i nabolaget.Dessverre så fins det masse sølepytter rundtomkring og de er jo veeeeldig gøyale å hoppe i.I allefall synes Einar det.Passer dårlig å tråkke rundt i en sølepytt med vanlige sko.Så har ført til litt surmuling når gutten ikke får lov til å gå rett ut i dammen. ;)
Mitt hemmelige prosjekt er ferdig.Men tror jeg har gjort litt feil i og med at det ser ut som det blir litt mer montering enn hva som står anbefalt.Men det driter jeg i...jeg er FERDIG!Bilder kommer når jeg har fått levert det fra meg.Har riktignok startet på et nytt hemmelig prosjekt.Jada..EN gang må det jo gå knirkefritt eller?
I dag har jeg prøvd å kuttet ut siste av to dupper til Einar.I håp om at han legger seg til rett tid (19:00) og kanskje sover litt lengre i morgen.I går la han seg ikke før 20:30 og våknet 6!Jeg og Åge lå i senga å diskuterte oss frem til hvem som skulle stå opp.
Jeg: Åge kainn du ta Einar?
Åge: Ja,men æ har itj nå lyst...
Jeg: Har itj nå lyst æ heller...
Åge: Okei...
Jeg fikk dermed sove til 9 i dag!
Er ikke lenge før barnehagsestart for lillegutt og jobbstart for mor.1,5 år har gått fort!Hadde jeg fått masse penger for å gå hjemme så hadde jeg gjort det glatt!Men tror Einar har behov for å få litt mer utfordringer i hverdagen.Venter enda på å få brev om hvilke klær som er anbefalt og generell info fra barnehagen.De sa det skulle komme denne uka,så får nå se.
Nå er Åge dratt på rbk-kamp og jeg har lagt Einar etter et bad.Så håper jeg at resten av kvelden skal tilbringes med strikking og en øl.Nyte siste tiden jeg har igjen i "frihet".
Får ikke lagt ut bilder i dag heller.Så får komme sterkere tilbake på lørdag!Får bli et litt gammelt bilde fra da vi hadde et håp om å få Einar til å bæsje i do.Hahaha...skjedde jo IKKE! ;)

Adios!

5 kommentarer:

  1. Skal si dåkker får pakke.Men litt artig å få se seg litt rundt å da.

    SvarSlett
  2. Lille gullet mitt! som ikke e så liten lenger! huske enda godt første gang æ fikk se han "live"! *gledestårer*

    SvarSlett
  3. øøøhhh.. Du skriver jo bare tull

    Jeg: Åge kainn du ta Einar?
    Åge: Ja,men æ har itj nå lyst...
    Jeg: Har itj nå lyst æ heller...
    Åge: Okei...

    Du sa jo: "Har du lyst til å ta Einar"
    Jeg svart: "har ikke lyst, men jeg kan ta han"

    Toillkjærring !!

    SvarSlett
  4. Æ vil sjå det hemmelige prosjektet!! *spent*:)

    SvarSlett
  5. Vibeke: Ja babyen min har blitt stor.
    Anonym(Åge): toillkaill.Det va sånn det va æ skreiv.Hysjte på dæ! ;)
    Mariann: Må først monter det sammen og lever det fra mæ...det blir det blir :)

    SvarSlett