tirsdag 29. juni 2010

Sliten!

En dag med festing og jeg er ødelagt for lang tid framover.Var veldig gøy å være hjemme,ble dessverre ingen bilder da sambo tok med seg kameraet på guttetur til Riga.Kanskje jeg skal investere i et nytt kamera til meg selv.
Dro hjem til Osen på torsdag.En lang tur som ikke ble bedre av at vi måtte stoppe 3-4 ganger pga en litt sur unge.Stakk innom mamma og pappa på jobb.Og Einar rakk å få ett blått plaster på ringfingeren sin.Rev av halve neglen etter et ublidt møte med asfalten.Blir vel ikke siste plasterlappen heller regner jeg med.
Helga var preget av dårlig vær på lørdag.Og jeg hadde jo glemt å ta med parkdressen til Einar selvfølgelig.Men litt skitt på buksa gjør vel ingenting.Og nå går han jo ganske bra,ser riktignok ut som han har vært på fylla i flere dager med ganglaget sitt,men blir vel bedre det også.
Lørdagskveld var det tid for party!Forbannet meg dagen derpå hvorfor jeg drakk.Er jo mye bedre å være edru (nei jeg er ikke gammel!),men traff mange kjente å hadde det veldig gøy.Dessuten er det utrolig godt å komme seg bort litt fra Einar,spesielt når han nå ikke er så avhengig av pupp!
Søndagen var ok værmessig (på tide!!),rakk jo til og med gudstjenesten kl.11,men var trøtt og sliten.Einar gikk å danset litt til salmene,mens mor shoppet litt smykkstæsj.Dro hjem i 3-tiden og fikk med meg en sinnsyk bra VM-kamp.HEIA TYSKLAND!!
Mandag var det på tide å dra hjem så brukte hele sol-dagen på å kjøre bil.Kom til Hell, så ble det overskyet,også kom torden å regn.Snakker vi dårlig karma her eller?? ;) Er mye værsnakk for tiden,men når man snart begynner å nærme seg juli uten å ha hatt en skikkelig varm sommerdag blir man veldig opptatt av været!
I dag har jeg vært veldig flink vil jeg si.Før klokken 10 hadde jeg vasket stua,kjøkkenet og gangen.Man får gjort masse når man står opp 5:30.Og i ettermiddag fikk trappa og badet seg en vask.I morgen er det rommene som står for tur.Må ta husvasken litt om litt.Er jo umulig å vaske hus med Einar våken eller uten barnevakt.Han skal jo plaske med vannet og velte bøtta.Skjønner ikke at han kan ta støvkluten å tørke litt på bord osv.
Resten av dagen har blitt tilbrakt på Hell-stranda,hvor Einar har kasta litt sand rundt seg og smakt på gresset.Her skal alt testes ut.
Får prøve å ta litt bilder i morgen.Så foreløpig må dere nyte synet av Einar som bader i Thailand.Der var det varmt!
Far og sønn koser seg i sjøen.

Høneblund på stranda.

Tester ut baderingen sin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar