mandag 7. juni 2010

Tror jeg var litt sliten i går kveld.Har i allefall ikke fått med meg at Åge slo av babycallen i natt pga hosteanfall til Einar.Jeg våknet såvidt til når Åge stod opp for å ta Einar i dag tidlig.Jeg hadde ikke hørt at han skrek engang jeg.Skjønte jo ingenting hvorfor Åge stod opp FØR guttungen... Føler meg i det minste uthvilt da.
I dag gikk vi oss en tur til Hellsenteret å kjøpte gåbilen jeg snakket om i går.Tror Einar digget den,for han ble rimelig hissig inni butikken.Satte jo bilen på disken for å betale den og dermed var det duket for et raserianfall.Pinlig!Hjelper jo ikke å si til han at vi må vente til vi har betalt den heller.Han skal ha alt NÅ!
Kom oss nå hjem og fikk testet den ut med en gang.


Dro også en tur på lekeplassen på ettermiddagen.Sola kom jo plutselig og det må jo utnyttes når man ikke vet neste gang den dukker opp.


Fant ut at vi måtte innom apoteket for å kjøpe fluortabletter.Jeg har jo innbilt meg at Einar ikke vil like fluortablett pga at den er kanskje litt hard å tygge.Men når han herom dagen spiste en kule mm's uten å brekke seg så var det på tide å teste ut fluortabletter også.Gikk jo ekstremt bra!Blitt flink med tannkosten også.


Også har jeg startet såvidt med prosjekt puppeavvenning.Oppvarmet melk er ikke så ille som han har trodd.Fikk jo litt pupp på dagen,men man må jo starte en plass.


Nå skal jeg sette meg ned å fortsette på strikkeprosjektet mitt.Holder på med en genser til Einar.Har allerede brukt MYE mer garn enn hva som var antydet i oppskriften.Mest sannsynlig pga at jeg valgte ett annet garn enn det som stod anbefalt.Ups!Genser blir det uansett!

1 kommentar: