onsdag 9. juni 2010

Trening og barseltreff.

Har hatt to treningsdager nå og det merkes.I går var jeg på pilates...fy f*** det skal jeg på igjen.Genial statisk trening, og da spesielt for mageregionen.
I dag var det tid for zumbastep.Artig dansetime hvor man "shaker ass"!!Men merket at jeg var VELDIG støl etter pilates i går.Vel jeg satser på at slitet er verdt det etterhvert.Gøy er det jo uansett!
Inviterte halvparten av barselgruppa mi (resten er i jobb) hjem til meg i dag.Disket opp med hjemmelagde rundstykker og OREOKAKE!Hvem sa jeg ikke var god på kjøkkenet?HÆ?!
Skikkelig morro å se alle ungene igjen.De lekte seg nå godt sammen,og personlighetene deres begynner virkelig å ta form.Utrolig hvor de har utviklet seg fra første treff og til nå.ME LIKE!Vel slik så det ut etter besøket.

Da vi skulle spise middag nektet Einar å spise middagen sin.Satt bare å pekte og sa dådådå... Skjønte etterhvert at han ville holde skjeen selv.Og i stedet for å spise ble det..tja..litt vel mye griseri...

Lurer på når han har tenkt å spise maten selv jeg i stedet for å leke med den...
Legger ved et skikkelig blinkskudd av gutten tatt når han var et par mnd gammel.Ufattelig hvor mange rare grimaser en unge kan få til å lage. ;)

2 kommentarer: