torsdag 10. juni 2010

Ouch...

Har virkelig fått merke treningshardkjøret nå.Er stokk stiv i beina,men måtte jo prøve meg et par timer på utendørs baskettrening.Ikke hver dag det er så fint vær, så må utnyttes.Fra i morgen av er det jo meldt skikkelig elendig.Trivelige trøndelag på sitt beste.Kan jo umulig være godt vær i mer enn et par dager før det høljer ned i en ukes tid.Yeah...
Gikk en liten(3km)tur ned til sentrum.Første dagen med martna,men var ingen boder som fattet min interesse bortsett fra matbodene med div mat fra Thailand,Vietnam o.l.NAMNAM!
Har også bestilt meg veldig billig sminke fra denne siden http://www.eyeslipsface.no/.Veldig billig sminke, så får vi satse på at det er bra også.Har bestilt meg mineralfoundation,solpudder og litt sminkekoster.Prisen for et stk mineralfoundation er 38,15.Da går det greit å bestille litt.Gleder meg til å sjekke postkassa hver dag nå fremover.

2 kommentarer: