fredag 18. juni 2010

HELG igjen!!!!

Etter en 45 min HARD spinning time er det deilig å ta helg.Spesielt når jeg vet at i morgen er det tid for "Sex and the city 2".JIPPIIIIIII!!!!!Holder jo på å se gjennom sesong 5 nå,så skulle egentlig vært ferdig med hele serien og film nr.1,men det er jo umulig når jeg startet litt sent og har en liten gutt som er ivrig på andre ting enn at mamma'en ser en kul serie.Jada,livet som småbarnsmor er hardt. ;)
Skal ut å spise en bedre middag på Graffi med jentene før filmen.Can't wait!
I dag har møkkaværet kommet for fullt til trøndelag.Meldt fem års flom i Selbu.Stakkars de som er der.Var der for 2-3 år siden og var første og siste gang.Kul festival,men jeg liker helst å våkne i egen seng med dusj og toalett i nærheten.Derfor gleder jeg meg mer til Hell-bluesfestival i starten av september.Da kan jeg sitte ute på hverandaen å høre på folkelivet som er noen hundre meter unna.GENIALT! ;)
Mamma og pappa kommer en tur i morgen også.Åge får jo selvfølgelig gassbåt på kvelden og når svigerforeldrene er borte og brødrene er opptatt,da må vi kalle inn besteforeldrene fra Osen til barnevakt.For jeg SKAL på SATC!!!!!
Har fått prøvd foundation jeg fikk fra Elf i dag.Syntes ikke den hadde så god dekkevne,men til hverdags er den grei.Prismessig så får du det du betaler for.Jeg likte mer complexion perfection og solpudderet.
Einar har også startet å gå mer selv i dag.Gutten stod lenge¨å "danset" og gikk flere skritt alene på gulvet før det ble for skummelt.Han ELSKER "tid for timmy" sangen,så når Åge begynte å synge den for han krabbet han direkte til vippestolen(ja vi bruker den enda.) klar for å se nok en timmy-episode.Gleder meg til å se når han virkelig går.Mer morro med han nå enn når han var nyfødt.Men også tid for tanken på at han en dag skal være like gammel som meg å ha barn.Herregud..rart å tenke på at jeg har vært like liten som han engang.Og RART at jeg er mamma.Trodde jo jeg var mamma's og pappa's lillegull for bestandig.Tidene forandrer seg gitt.
GOD HELG!!
Dagens bilde: Einar er VELDIG glad for å se "Timmy tid".Han ler til og med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar