tirsdag 15. juni 2010

I går ble det ikke mye uteaktivitet.Været vekslet fra sol til regn også sol igjen.
Fikk vært på gjenbrukstorget å kastet litt skrot,er mer der det kommer fra for å si det sånn.Eier man et hus har man alltid noe man skulle gjort.Første på agendaen er å kappe noen trær vi har i hagen vår.Ett står så nærme huset at det henger over taket,ett annet vokser i fjellsiden å ser ut til å kunne falle når som helst ned på veien og det siste vokser også i fjellsiden,men har i vår virket dødt.Fikk fjernet det i går,da har vi de to største igjen.
I dag har det vært strålende sol,men kald vind.Sliter virkelig med å ha på gutten klær.Varmt,kaldt,vind,regn+++ Vil jo ikke at han skal fryse heller,men inntil han kan si om det er for varmt eller kaldt, så må jeg vel prøve å feile litt i klesvalgene mine om dagen.Hadde vært enklere med 20+ og vindstille.
Einar har jo for en liten stund siden knekt koden for hvordan åpne skapdørene her i huset.Og i dag fant han ut hvordan man kan åpne rotskapet.Går jo etter han å sier nei,nei,nei dagen lang.Og prøver desperat å lokke han med leker for å få oppmerksomheten hans bort fra "fy"-ting.Har en hylle ved vitrineskapet vårt som jeg helst ser at gutten kan holde seg unna.Gjør han det??NOPE!Plutselig kan jeg høre papir bli dratt ned, og når jeg går for å se, så skvetter han til å begynner å krabbe vilt unna.Så han VET at den hylla er ulovlig område.Men regler er tydeligvis til for å brytes.
Bølla i aksjon...

Var jo en tur ute i dag og Einar fant ut at han ville holde i styret på sykkelen sin å gå en liten tur rundt på gårdsplassen vår.Problemet var at han etterhvert SKULLE gå nedover bakken og dette prøvde jo jeg desperat å stoppe.Ville jo endt i knall og fall,men han ser jo ikke sine egne begrensninger. *sukk* Så resultatet ble en veldig grinete unge.Faktisk mer sur enn på dette bildet (da var han jo bare søt).

Sta liten guttepjokk jeg har fått gitt.Men det har han IKKE arvet fra meg. ;)

2 kommentarer: