søndag 13. juni 2010

Tidlig oppe...IGJEN!

Ser ut som vi har fått oss en gutt som synes det er dritt å sove utpå en søndag.Nøyaktig kl.05:30 syntes han det var passende å stå opp...GRØSS!Holdt det gående til 9,da bestemte jeg at nå var det tid for første duppen.Hadde da halvsovet på sofaen i noen minutter,mens Einar lekte seg.Gutten ser jo trøtt ut når vi står opp,men å sove litt lengre skjer ikke!Nå er det jo luksus bare jeg tenker på HVIS Einar kunne ha våknet 8-9 om morgenen.
Har hatt trivelig besøk av mamma og pappa i dag.Einar har storkost seg og lekt masse med bæsta og bestefar.Holdt på å le seg ihjel når bæsta krabbet etter han.

Også godtok han jammen meg at bæsta også gikk å bar på han sånn...

Lot han få gå litt uten bleie i dag,men ganske så hysterisk morsomt å se gutten sitte der å er VELDIG fasinert av tissefanten sin.Ble noen heftige bilder av han uten bleie.Men de egner seg ikke på nettet,kun til konfirmasjonen/brylluppet hans.Ja jeg er OND! ;)

2 kommentarer:

  1. AAAAaaaah... du e ond du! stakkasrs lille gutten min!

    SvarSlett
  2. Einar e nu så søt at man må jo bare ned på gulvet å krype ilag med han. :)

    SvarSlett