torsdag 1. juli 2010

Pakker igjen...

Da var det tid for pakking igjen.I kveld drar jeg og Einar til Tromsø,og vi drar bort fra sola som endelig kommer!Karma igjen sier jeg bare...
Men skal bli koselig å se tantebarna igjen.Skal bli artig å se Ingeborg og Einar sammen nå som Einar kan å gå.Og i tillegg er hele familien samlet til dåp.Spennende å se hvordan Ragnhild takler å få vann på hodet. ;)
Her i huset taklet ikke far at gutten skulle få vann på hodet, så ble en navnefest i stedet.Ikke like høytidelig,men et godt alternativ vil jeg si.Gutten har jo fått navnet sitt uansett dåp eller ikke.
I går var vi en tur innom Ikea for å handle bursdagsgave til søss.Utrolig mye fint de har fått inn.Har lyst til å kaste alt inventar her i huset og kjøpe nytt på Ikea.
En plass må jeg starte så fikk kjøpt en ny stol til Einar.Han har hittil brukt vippestolen som stol når han har sett barne-tv,men jeg synes han begynner å bli litt stor for den så da ble det en ny ordentlig stol.Kan bli litt skummelt for Einar skjønner ikke enda at han må være forsiktig når han går ut av den og ikke lene seg framover.Men han må da lære en gang også. ;)
Blogges etter helga,usikker på om jeg orker å blogge når jeg er i Tromsø.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar