fredag 11. juni 2010

HELG!!!

Oh joy!!Har hatt 4 harde treningsdager så nå kan jeg slappe av skikkelig i helgen.Merket på spinningen i dag at føttene ikke var helt i form.Men deilig å få gjennomført allikevel.Nå er det bare rødvin og avslapping som gjelder.Holder på å se gjennom hele sex og singelliv serien..HEKTA!Minner meg sinnsykt mye om da jeg bodde på Møllenberg i Trondheim og tilbrakte ekstremt mye tid på solsiden.Herlige tider!
Har planer om å dra på den nye sex og singelliv filmen neste helg sammen med en jentegjeng.Gleder meg!
Ellers så har værgudene vist seg fram fra sin beste side i dag...NOT!I dag tidlig var det jo sol og varmt.Plutselig høljet regnet ned og på ettermiddagen ble det oppholds og fint igjen.Merkelig greier.

Mens jeg dro på spinning,var Einar og Åge en tur på bursdagsbesøk til en kamerat av Åge.Her er bilde av gutten i bilen vår.

Også for morro skyld legger jeg ved et bilde av Einar ute i finværet i går og når han var ca 6mnd og jeg var EKSTREMT optimistisk til å få gutten til å bæsje på potte (måtte innse nederlaget når gutten bæsja HVER gang i bleien etter å ha vært på potta).

GOD HELG!!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar