mandag 21. juni 2010

Bursdag...

Nå er jeg blitt enda ett år nærmere gamlehjemmet.Tragisk å ikke være 20 mer.Det var en fin tid det!Ikke for det,jeg er jo evig 25 jeg. ;)
Einar klarte ikke å vente med å gratulere meg,så kl.05:00 var det tid for å stå opp.Ikke noen genistrek av meg å legge meg 00:30 heller da.Gikk med en god del kaffe på morgenen ka du si.
Bursdag eller ikke.Dagen har gått akkurat som før å det liker jeg.Fikk sett litt av sesong 6 SATC,så snart er jeg klar for film nr.1, også er det bare å gå å vente på at film nr.2 kommer ut på dvd.YEY!Ble også oppringt av min faste frisør som måtte avbestille klippetimen min pga sykmelding.Så nå blir ikke kråkereiret mitt fikset før 6.juli.Great.Nå blir det Osenhælj og barnedåp med laaaaaang ettervekst,men ingenting å gjøre med.Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. ;)
Her er et bilde av Einar i full gang med å gå med bilen sin.Man kan se at han er bløt (les: TISS) på det ene benet.Teite up'n go bleie altså.Nr.5 i vanlig bleie funker fint,men når det gjelder up'n go så er det tydeligvis litt for stort for små lår.Har hatt en del uhell,men snart er vi ferdige med pakken.Var vel rettere sagt en eske vi kjøpte."Lurt" kjøp på et godt tilbud på kiwi...NOT!

Her er bilder av de to gavene jeg har fått.Fikk sånn "bake it easy" sett.Baker en kake i rundform,fjerner kantene også har man plutselig et serveringsfat (har også lokk til å fraktes i o.l).Ganske genialt vil jeg si,også det beste: Av sambo fikk jeg fritt valg av mobiltelefon (bursdagsgave og julegave)!JIPPI!!!!Nå gjelder det bare å bestemme seg,Iphone eller HTC desire.Klarer ikke å bestemme meg.

Nå skal jeg slenge føttene i godstolen å se litt tv før senga kaller.Kanskje får jeg sove lengre i morgen??

3 kommentarer:

  1. Får gratulere deg her å.Håper dagen blei fin,tross tidlig start.

    SvarSlett
  2. iPhone Merete!!! iPhone!!!!!! ;-D *misunnelig* :p

    -Karina-

    SvarSlett