torsdag 17. juni 2010

Regn,regn,regn...

Sommer sa du?Hva er det?Bortsett fra at det er grønt overalt og lyst lengre om kveldene,så er det LITE som minner meg om sommer.Får jo ikke til å sitte ute å nyte at det er lyst engang.Også de samme store overskriftene fra VG og Dagbladet: "Sommeren kommer...i SØR!","Supervarme...i SØR!".Jeg kunne seriøst slått til de som lager framsiden på disse avisene.Alt dreier seg om hvordan været er i sør.Det er jo krise hvis det faller noen regndråper nå på sommeren og gradestokken faller under 20 grader!Jeg er værSUR!
Fikk en liten opptur i postkassen i dag.Elf-sminken jeg bestilte for ca uke siden har kommet.JIPPI!

Gleder meg til å teste det ut.Prøvde mineralfoundationen litt for å se om den hadde rett farge.Og jammen meg så tror jeg at jeg klarte å bestille riktig!Litt vanskelig å velge hvilken fargenyanse som passer uten å få prøvd det,men jeg har tydeligvis lys hud med gyldne undertoner.Bestilte et starter-kit(mest pga at de ikke hadde fått inn den fargenyansen jeg skulle ha i kun foundation),3 koster,Mineral booster(skal fjerne ujevnheter i ansiktet),concealer,complexion perfection(4 fargenyanser for bl.a å fjerne rødhet) og solpudder.Solpudderet og complexion perfection har fått veldig bra kritikker så spent på hvordan det funker på meg.Viktig å huske på at man ikke bestiller produkter for OVER 200,-.Da må man betale toll.Så jeg bestilte i to omganger.SMART! ;)
Så er det tid for dagens bilderas...
Timmy tid er gøy å se på

Dagens glis OG tulleglis.

Mor og sønn matcher ;)

3 kommentarer:

  1. serriiiiøøøøst merete??? Tantes gull i ROSA?! :-O Men fin e han no uansett. Oooo.. vil å bestill sånn der sminke. E det glo?

    SvarSlett
  2. E tøft med gutta i rosa! :-D

    Æ å fikk løst te å test ut derre sminken der.. Hmmm.. Men litt skeptisk som du sei te å bestill nå som man ikke heilt vet koss fargen e på huden.. Men va jo så billig.. Må tenk litt på den der.. :)

    -Karina-

    SvarSlett
  3. Vibeke: Ikke Glo,men Elf.Kainn ta med nordover så får du test ut.BILLIG sminke,glo e ikke billig sminke ;).
    Karina: Syntes ikke foundation'en hadd så god dekkevne,men t kr. 38.18 så e det verdt det.Æ va litt utålmodig å mått bestill sånn starter kit da dem ikke hadd fått inn den fargen æ villa ha.Og starter kit e litt "dyrer" enn foundation,men æ tok sjansen :)

    SvarSlett