onsdag 23. juni 2010

Pakke,pakke,pakke...

I morgen er det tid for å dra hjemom en liten svipptur.Driver å pakker litt til det og slik som været er meldt så ser det jo ikke akkurat bra ut for Osenhælja sin del.Jaja,skal på den uansett.Med eller uten regntøy.
Har fått besøk av min venninne Karina i dag og av henne (og Marianne) fikk jeg gavekort på Trondheim torg..JIPPIIII!!Shopping snart!!
Var en tur på knøttetreffet her på Lånke med sang og kaffe etterpå.Einar og resten av ungene lekte seg godt.Men gutten har en lei tendens til å kaste leker rundt seg og det passer dårlig når det er unger som enda er så små at de ligger pal på gulvet.Lurer på hvordan jeg skal venne han av den uvanen..hmm!
Er jo sankthans i dag også.Masse skyer og kjølig i morgentimene i dag,men plutselig slo været om og det ble sol og varme.Ble grillet kyllingklubber på gassgrillen og bakte poteter i ovnen.Nammis!Einar fikk jo som vanlig sitt Nestlè middagsglass.Maten som mor lager er ÆSJ.Jaja,blir vel tidsnok "vanlig" mat på guttungen.
Har ikke tatt noen bilder i dag.Så legger ved et av mine favoritter fra i fjor sommer."Vil du lukte på føttene mine??"

Blogges mer etter helga! :)

1 kommentar: