tirsdag 6. juli 2010

Frisørdag.

Fikk sove til 8 i dag tidlig.Åge stod opp med Einar i halv seks tiden.Da var det godt å snu seg rundt å sove videre.
Var å fikset på håret i dag.Så jo ikke ut med laaaaang ettervekst.Fikk stripet det i tuppene slik at etterveksten forsvant.Vil jo ha tilbake min naturlige hårfarge til slutt,og resultatet av dagens striping ble riktig så bra.Prøvde å ta bilde av meg selv,men jeg er ikke fotogen så ble slettet umiddelbart!
Var en snartur innom Trondheim for å titte innom eplehuset og iphone 3GS.Men de hadde ingen på lager og iphone 4 visste de ikke når ble lansert engang.Dette gjør at jeg nesten ikke får lyst til å ha en iphone.Sitter å vurderer Samsung Galaxy S også.Blir jo surrete i hodet av alle valgmulighetene jeg har.
Mens Åge var på møte stakk jeg innom trondheim torg for å bruke opp gavekortet jeg fikk i bursdagsgave fra venninnene mine.Ble en harembukse og 4 singletter.
Glemte også å nevne at jeg fikk med meg hjem noen smykker etter min bæsta(Einar's oldermor) som døde plutselig i fjor sommer.Her er det jeg valgte meg ut.Hun hadde jo smykkemani så er utrolig masse stæsj å velge i.Får se om det kanskje ikke blir mer senere.

Fikk også bursdagsgave fra søster med familie.En rettetang!!Trengte dette da min gamle har gått til h*******.

Einar fikk også en liten oppmerksomhet fra tante,onkel og søskenbarn.En sekk med matboks og drikkeflaske.Da trenger jeg ikke tenke på det til barnehagestart.Søsteren min trodde jo at det var bilde av en gutt med basketball,men sist jeg sjekket så var basketballen orange og ikke hvit og svart.Er VELDIG fornøyd med sekken uansett jeg da!

2 kommentarer: