mandag 5. juli 2010

Borte bra,men hjemme best!

Har hatt en trivelig langhelg og dåp i Tromsø.Einar har kost seg masse,selv om han tullet VELDIG når det kom til å sove på natta.Alt av gode rutiner vi hadde hjemme var forsvunnet i Tromsø.Og å sove var tydeligvis oppskrytt.Spent på hvordan det går i kveld.
Torsdagskvelden ble brukt til å prøve å få Einar til å sove.Ble møtt av en hyper og veldig glad Ingeborg,som sprang rundt i huset å ropte "mi bæsta,mi bæsta"og "Eina,Eina".Da er det gøy å komme på besøk!
Fredag var jeg TRØTT etter å ha vært opp halve natta med Einar.Da er det godt å ha besteforeldre som stiller opp for barnebarna sine.Dro også en tur inn til byen med begge ungene i tvillingvogn.Besteforeldre og søskenbarn(mine søskenbarn) fulgte med,mens søss var hjemme med minstejenta.De koste seg masse i hverandres selskap og brukte tiden på å tulle å le i vogna.Gøy å se på Ingeborg prikke Einar i hodet å le og Einar lo like godt med.Einar fant seg en gøyal lekebil på Nerstranda kjøpesenter.

Fikk kjøpt meg denne lekre saken på KappAhl også.Halv pris!!

Lørdagen stakk jeg ALENE til byen med min venninne Karina og Arne.Hun skulle være fadder for Ragnhild på søndagen.Ble litt skoshopping noe jeg tror Åge ble "fornøyd" med. ;)

Fikk også sett Tyskland KNUSE Argentina 4-0!!Einar fant seg en fin hengestol hjemme til Vibeke.Tror ut fra dette bildet at han trivdes veldig godt i den.Fikk også til å ta et bad sammen med Ingeborg.

Søndagen var det dåp for lille søte Ragnhild.Strålende solskinn å finstasen på.

I dag dro vi hjemover,men før vi rakk å dra til flyplassen måtte Einar finne på et lite sprell.Vi har jo ikke levende planter inne hjemme (jeg tørker de ut og Åge fjerner de),så en potteplante med masse jord i ble for fristende for gutten.

Så kom vi hjem til sol,og Einar rakk å bli med på et fotbad.

Regnet kom (som ventet)til kvelds.Hadde jo vært strålende sol når jeg var i Tromsø,så kunne jo umulig holde seg fint når jeg kom hjem.Åge hadde vært så flink å vasket bort gammel beis å beiset verandaen på nytt.På bildet vises nybeiset veranda til venstre og vasket veranda til høyre(rakk ikke å beise alt før han gikk tom for beis).Plenen var klippet og til og med ugresset i blomsterbedet var borte.Tror jeg skal reise bort oftere ;)

Eneste som er synd med å komme hjem er at Vibeke med tantebarn er så langt borte.Ingeborg tok det litt tungt når vi dro og hylskrek fordi hun ikke fikk lov å bli med bæsta og bestefar på flyet.Hun hadde visst skreket hele veien hjem.Har fått små hint om at søster tok det tungt hun også.Glad jeg gikk så fort innpå flyet at jeg ikke fikk det med meg.Hadde blitt tårevått da kan du si.Teit at avstanden er så stor,men det går jo heldigvis fly! :)
Innholdsrik langhelg vil jeg si.I morgen er det tid for klippetime!JAAAAA!Da skal ugresset i håret fjernes!Gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar