tirsdag 20. juli 2010

Nord-Norge here we come!

Jess.Da var det tid for å pakke igjen å vende snuten nordover.Skal i slektstreff til Stokkmarknes.Og vi har endelig bestemt oss for å kjøre hele veien nordover på natta.Satser på at mr.gjøresegvrangibilen sover søtt helt til i morgen tidlig.Hvis ikke kan det bli litt av en langtur ;) Gått til innkjøp av to stk dvd skjermer i håp om at gutten kanskje blir litt opptatt av å se på Timmy og drømmehagen.Også får jeg sett på litt film også når Åge kjører.Hurraaaa!!
Usikker på om det blir noe blogging på meg mens jeg er i nord.Får se når jeg får Iphonen oppe å går(JA det ble Iphone..og jeg er fornøyd!).
Nå må jeg nesten stikke tilbake til pakkinga.Må jo pakke for både penvær og regnvær.Vanskelig nok til meg selv,men blir ikke enklere å pakke for Einar.
Legger ved et bilde fra da han var en liten søøøøøt baby og hadde noen utrolig gøyale ansiktsuttrykk..*savn* :)

1 kommentar: