tirsdag 13. juli 2010

Strikkestyr!

Nå har jeg rekt opp x-antall ganger på mitt hemmelige prosjekt.Lettere irritert,men nå får jeg håpe at jeg endelig har skjønt oppskrifta!Skal ikke være enkelt.Hadde vært enklere å satt det bort til folk som kan å strikke,men da blir det jo ikke like gøy å være stolt over resultatet.Og ikke like morro å gi bort heller.
Ikke nok med strikkeprosjekt,så holder jeg også på med prosjekt "finne den rette mobiltelefon".Fikk jo i gave av sambo en ny telefon,men jeg klarer jo ALDRI å bestemme meg.Står mellom Iphone,Samsung Galaxy S og Sony Ericsson Xperia X10mini.Fornuften begynner å ta overhånd og jeg holder nå en liten knapp på Sony Ericsson sin lille mini touch telefon (i morgen finner jeg vel ENDA en ny telefon jeg vil ha).Billig,men man får mye for pengene.De to andre er dyre telefoner.Og når man tenker på at Einar holdt på å kaste min gamle telefon i kaffekoppen i dag,så skal en ny telefon holdes langt unna den gutten.Skal prøve å få tatt meg en tur i sentrum å få sett om de har noen av disse telefonene slik at jeg kan få prøvd å se på de fysisk.Skal virkelig være sikker synes jeg.
I dag har vært en regnfull dag,men litt deilig (HYSJ!) når det ikke er så varmt.Tok med Einar på lekeplassen rett nedenfor oss.Guttungen gikk stolt omkring med bøtta si inni ballbingen av andre ting.Fant etterhvert noen sølepytter som var veldig morro å gå over.Ikke fullt så gøy når mamma'n satte han i vogna å trilla hjemover, når iveren etter å gå på de dypeste sølepyttene kom fram.Passer dårlig å gå i vanlige sko i en dam.Tømte vann i ei bøtte og satte han foran den.Og jammen meg var ikke det også litt gøy å holde på med.Gutten er enkel. ;)

Han har også begynt å like å røre en skje rundt i en kopp for så å "spise".Må vel gå til innkjøp av noen kjøkkensaker snart kanskje.Foreløpig så får det holde med en skje og en gammel boks etter oppvaskmaskinpulveret.

Får vel gå tilbake til strikkeprosjektet mitt.Nekter å rekke opp mer!

2 kommentarer:

  1. Bæsta å bæstefar har vært på en lit'n bytur idag.Ligg en ting å vente på gulle. :)

    SvarSlett
  2. Hemmelig prosjekt?? Som snadder for mine ører. Fortell fortell! :-)

    SvarSlett