lørdag 10. juli 2010

Alenekveld.

I dag er første gangen Einar skal sove borte til besteforeldrene sine.Jeg gråt mine modige tårer når vi kjørte derifra i dag og Einar så ikke helt ut som han skjønte hva som skjedde når vi vinket hadet til han fra verandaen.Han har veldig godt av å være borte fra oss og JEG har godt av at han er borte også.Men samtidig trist å dra fra babyen min.For han er jo babyen min enda! ;)
Her sitter gutten med pakket sekk og kosebamse,lykkelig uvitende om hva som er i ferd med å skje.

Kvelden blir rolig.Åge må jo selvfølgelig ta i mot gassbåt,men kommer heldigvis innom for å spise pizza å se film.Så blir jo en liten kjærestekveld allikevel.
I går var en fantastisk fin dag.Tilbrakte tiden på stranda.Og Einar koste seg maks.Vil ha flere slike dager og i morgen er det jo meldt knallfint vær,så ser ut som det blir en ny stranddag på oss.

Einar har jo også fått en amerikansk fotball skjorte.En Cowboys skjorte akkurat lik far.Tøffe gutter som poserer på verandaen vår.

Også har han funnet den perfekte benstilling når han drikker saft å ser Timmy! ;)

Nå skal jeg svinge meg litt rundt å lage pizza før kosekvelden.Deilig!

3 kommentarer:

  1. Huff, æ veit koss du hadd, gud korr æ tuttra å skreik da Ove Leander va bort først gången.
    Men som du sei, vi har sååååå godt av d:)
    Kos dokker masse ikveilj:)

    SvarSlett
  2. Hehe, veldig godt av det har du altså. Å kreve en unnskyldning for at du tynt mæ for det samme da Ingeborg va bort første gangen :-) Nydelige bilda av en nydelig gutt!

    SvarSlett
  3. Aina: Ja hoff...kom nånn tåra når vi kjørt derifra.Men gutten har hatt det supert og det har æ også ;)
    Vibeke: Jattajatta masa! :p

    SvarSlett