torsdag 8. juli 2010

Vaaaarmt!

I dag har vært en varm dag,men jeg klager ikke!Er deilig med slikt vær!Brukte første delen av dagen til å beise ferdig siste del av verandaen.Einar våknet jo selvfølgelig midt i beisinga,så da måtte jeg ta han bak i bæremeis for å kunne male siste delen i fred.Svett ja!Dro også en liten tur på stranda,men returnerte hjem igjen ikke så lenge etterpå.Kom plutselig masse mørke skyer og vind,så fant ut at vi kanskje ble litt bløte der vi satt.Rakk å komme meg hjem igjen så var sola tilbake.Merkelig!Gikk til innkjøp av et lite badebasseng til Einar.Var jo så varmt så godt å få avkjølt seg litt.Gutten elsket det!

Nå skal siste del av kvelden brukes til avslappning.Tenkte kanskje å lage noen smykker jeg skal bruke i bryllupet neste helg.Får se om kretiviteten kommer over meg. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar