onsdag 7. juli 2010

Bytur og sooooool!

I dag var jeg en tur i byen på Bangkok kafe(veldig god thai-mat!) med en venninne.Fikk disse utrolig fine bildene hun hadde malt selv og smykke og øredobber i glass.Da vi var små brevvekslet vi og nå har hun bodd i trondheim i noen år slik at vi kan møtes oftere.Eller...vi har i allefall muligheten til å møtes oftere.Tiden strekker ikke til alt jeg vil gjøre.

Nydelige ja??Endte opp med å ta bussen inn til byen da teite NSB har sommerruter og ikke kjører mer enn annenhver time.Passet dårlig når jeg hadde tenkt å ta toget 11:57!Men greit å kjøre buss også.Einar digget det i allefall.
Ellers har dagen i dag vært varm og fin.I love it!Vært en tur å trent zumba!Ristet skikkelig på hele kroppen,men merket at knebøyene jeg tok i går ikke var så smart når vi trente lår statisk.AU!
Nå er det tid for å se vm-kamp.Tyskland SKAL vinne har jeg bestemt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar