søndag 17. oktober 2010

Vel overstått helg.

Da er det 2 uker med fri før neste helgevakt igjen.Eller...har byttet en nattvakt med en kollega så jeg skal jobbe natt til søndag neste helg.Men det går jo greit satser jeg på.
Har vært å hentet "litt" klær til Einar hos en kollega av meg.Jeg skjønner enda ikke HVOR jeg skal gjøre av alt.Einar har uteklær fram til 3 år i allefall!
Akkurat nå er stua full av søppelsekker med klær som jeg skal pakke bort til han er stor nok.Må bare finne ut hvor jeg skal legge de...kremt!
Har ikke gjort stort annet enn å jobbe i helga.Åge og Einar har da kost seg hjemme med besøk av tanter,onkler,besteforeldre og kompiser.Gullungen sliter med en forkjølelse som ikke vil slippe taket,men heldigvis er humøret på topp.Skal sjekke opp med lege til uka for å høre om det er noe vi kan gjøre for at han skal slippe å være så potte tett.Han snorker noe helt for j*****.Vi hører han godt på soverommet vårt.Og lyden blir enda sterkere når døren til soverommet hans åpnes.Snorkingen er forøvrig godt dokumentert etter at Åge gikk inn dit med videokameraet sitt.Vi kan jo umulig la slike ting gå upåaktet hen.Her skal det meste festes til film.
Nå er det avslappning for alle penga.Ikke lenge til senga kaller og ny jobbuke starter.Jeg var utrolig heldig å kom hjem til nyvasket hus!Da kan jeg sitte i godstolen å strikke med god samvittighet.Veldig snill samboer jeg har altså! :)

1 kommentar: