lørdag 9. oktober 2010

Nye briller!

Endelig kunne jeg hente mine nye og ganske så lekre (synes jeg selv da) briller i dag.Merke Gucci selvfølgelig.Jeg nøyer meg jo kun med det beste. ;) Her har dere bilde av meg med brillene på.Var gøy med noe nytt.Fikk jo med meg hjem et lite utvalg av briller slik at jeg kunne bestemme meg,men med en gang disse kom på i butikken så var jeg solgt.Og jeg hadde vel egentlig gjort meg opp en mening før jeg overhode kom meg hjem og fikk vist fram resten av utvalget til Åge.Var uansett godt å få brilleglass tilpasset min styrke,men sliter litt med å venne på øynene at jeg faktisk ser klart igjen med briller på.Jeg har jo sett veldig dårlig med de gamle brillene mine.Glassene der er jo 7 år gamle og styrken var ikke den samme som jeg har nå.Så en ny verden har åpenbart seg kan en si.
Har vært en avslappet dag i dag.Jeg fikk sove lenge.Åge sa seg frivillig til å stå opp med Einar i dag tidlig.Tror han angret seg med det samme han åpnet døra inn til barnerommet.Einar hadde nemlig lagt en fin stinkbombe og 4 andre stinkbomber har ankommet senere i dag.Jeg slapp unna alle unntatt 1.Lucky mee!Tror årsaken til alle disse stinkbombene er tenner.1 jeksel har kommet fram og 3 andre er på tur ut.Gutten holder på å bli stor!
Jeg dro en tur på dugnad i Sandskogan igjen.Vi er ferdige med å klippe kvister,men nå måtte alt samles i en lastebil for å kastes på Gjenbrukstorget.Så jeg fikk da gjort noe fornuftig i dag også føler jeg.
Vel hjemme fant jeg Åge og Einar på lekeplassen.Tror Einar har vent seg på å sove dagduppen sin i vogn.Ble en litt kort dupp på en time,mot 2-3 timer i barnehagen.Sier seg vel selv at han ikke har vært den blideste ungen i gata i dag.Stakk en tur innom Hellsenteret og nyåpnede KappAhl.Handlet undertøy til meg selv og nattøy til Einar.30% rabatt på alt så sparte noen kroner der.
Da er det tid for avslappning igjen.I morgen er det full fart med basketkamp i fjellhallen.Gleder meg!

Trøtt gutt i nye nattklær.Fin ja?

3 kommentarer:

  1. Fine brilla:)
    Å guuuud ferr ein søt litn tass:D
    Kjæmpe nætt pysj å:D

    SvarSlett
  2. Like the glasses! Men gutten e enda finar! :-D

    SvarSlett