lørdag 2. oktober 2010

Nydelig lørdag!

Dagen startet kl.08:00 med en liten gutt som hadde tisset full bleien sin.Med andre ord så var det tid for nytt sengetrekk.Kjørte en tur inn til sentrum for å handle kasser jeg kan lagre klærne til Einar i.Rakk ikke å få med oss Brannmann Sam,men han er jo heldigvis så liten enda at jeg tror ikke det ble noe stort problem for han.Ble ingen formiddagstur i skogen,men en ettermiddagstur.Her kommer noen bilder:

Ser litt alvorlig ut.Lurer vel veldig på hva
som skjer. ;)

Godt med litt drikke!
 
Ut på tur aldri sur.Bare Åge som rakk å smile da. ;)



 












Middagsmat ble fårikål.Jeg kokte det for første gang og det hadde nok kunne vært verre,men også litt bedre.Var så opptatt av å ikke ha i for mye pepperkorn,jeg har en liiiiten tendens til å gå amok på krydderfronten, at jeg glemte å salte.Ble litt dårlig på smak gitt!Men skal sies til mitt lille forsvar at kjøttet heller ikke var så bra smak på.Mat ble det nå uansett,så nå stinker huset av fårikål.
Rett etter at vi kom hjem fra skogsturen vår så klarte Einar å snuble ned bakken opp til huset vårt.Jada pappa,jeg lot han gå/springe ned den nye asfalterte (før gruslagte)bakken og det MÅTTE jo selvfølgelig gå galt nå.Han snublet å slo hodet i asfalten.Jeg trodde først han slo ansiktet så var rimelig glad når jeg tok han opp å ikke så noe blod.Men når jeg tok av han lua dukket et rødt (blir vel blått,gult og grønt etterhvert) STORT merke i panna opp.Ouch!Se selv og bedøm...

Her gapes det når det er Hapå på brødskiva.
Flekken ser dere vel plassert midt i panna.
Synes den har form som supermann-logoen! ;)

 Denne flekken vil nok garantert gi meg dårlig samvittighet til den har forsvunnet.Håper det går fort.
Nå er det Skal Vi Danse på tv'n så avslutter for denne gang. :)








 



  





2 kommentarer:

  1. Haha, det har seriøst form som en supermannlogo. Einar e SUUUUUPEMANN! :-)

    Stakkars liten. Ikke enkelt når han vil spring raskere enn beina vil bære. Sånn som skjer. Sunne og friske unga har litt blåflekka ;-)

    SvarSlett
  2. Stakkars lit'n.Men de e såm Vibeke sier.Han er iallefall sunn. :) :) Skal vises at de rører på seg.

    SvarSlett