fredag 1. oktober 2010

Ukene går jo fortere enn svint i disse tider.Rekker ikke helt å henge med føler jeg,men slik er det vel å være foreldre velger jeg å tro.
Har hatt mine første nattvakter denne uka.Og gikk jo veldig bra.Skal si det er deilig å komme hjem etter endt skift, kose litt med Einar også bare slenge seg i senga å sove uavbrutt!Også våkne uthvilt til guttene kommer hjem igjen.Synd det ikke er flere nattevakter i turnusen min sier jeg bare.
Helgen har startet fantastisk.15 grader er ikke noe vi kan skryte av å ha ofte i oktober.Og slik skal det være i TO UKER til i følge meterologene.De BØR ha rett altså!
Einar kom hjem med selvplukkede poteter og gulrot fra grønnsakshagen på barnehagen.Synd han ikke spiser poteter og gulrot da... Går jo fremdeles i gode gamle Nestle middagsglass.Han spiser jo NOE da tenker jeg!Kresen guttunge vi har.Håper det bedrer seg, for det er fryktelig kjedelig å hele tiden holde på å prøve å gi han mat vi lager selv,for så å se på at han spytter den ut igjen.
Gikk en tur ut etterpå.Er jo blitt ganske så vanlig å gå gjennom undergangen ved siden av oss å rope HØYT!Tror han liker å høre ekkoet.Så da går vi noen turer frem og tilbake da. ;)
Nydelig høstvær ute for tiden.
Gikk en tur med vogna å tittet på alle bilene som kjørte forbi.Tydeligvis ganske så underholdende det også for han.Ganske så enkel å ha med å gjøre på det planet.
I morgen er planen å gå en liten tur i en skog å spise formiddagsmat, for så å ta turen på Torgkvartalet å se på Brannmann Sam.Planen er i allefall det så får vi se hva som skjer. ;)
Nå kjenner jeg at rødvinsglasset,chillinøttene og X-faktor kaller på meg.
Blogger litt bilder fra turen i morgen.
God Helg!



4 kommentarer:

  1. Åh guuuuuud,æ har så løst på eit glass vin. SUKK!
    Men kos dæ me vinglasse dett å helgafri:)

    SvarSlett
  2. Så artig at han kommer hjem med litt næring til dåkker da. :)

    SvarSlett
  3. Aina: Rødvin e nammis!Du kjæm vel sterkt tebake igjen tenke æ ;)
    Bæsta: Ja hainn må arbeid for å få bo t oss altså! ;)

    SvarSlett