tirsdag 19. oktober 2010

Fridag.

Har hatt en deilig fridag hjemme med Einar.Været var jo selvfølgelig ikke bra,men koste oss inne for det.Var kun ute for å trille Einar i søvn til formiddagsduppen sin.
Veldig gøy med undulater!
Musklene er stive etter gårsdagens Kettlebells.Er jo år og dag siden jeg satte mine ben inne i treningsstudioet.Sliter litt med å få tiden til å strekke til,men i går bestemte jeg meg for at NÅ skulle jeg på trening.Jeg angret meg når jeg var ferdig å skulle gå ned trappen fra treningsstudioet.OUCH!!!Måtte holde meg godt fast i gelenderet, for lårene var jo som gele!I dag er lårene ikke fullt så ille,men det sies at dag 2 er verre.Det var øvelsen helt på slutten som ødela meg helt.Skulle gå tvers over rommet (og tilbake) med kettlebellsene og ta utfall.Første gangen skulle vi gå å ta et utfall,andre gang var to utfall og siste gang uten kettlebellsene med 4(!) utfall.Det var helt syyyyyyyykt vondt!Men jeg klarte det,også fikk vi jo skryt etterpå,og da føltes det enda bedre!Dette skal jeg virkelig få med meg flere mandager altså!Kettlebells er utrolig god styrketrening for kjernemuskulaturen.Man trener ikke kun en del av kroppen,men hele!Og det kan jeg skrive under på at man gjør!Her er en link som beskriver litt av denne geniale treningsformen: http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=743.  
I morgen er en ny hektisk dag.Så nå er planen å plante min ømme kropp i godstolen,med strikking å se litt Greys!Elsker tirsdager!

1 kommentar:

  1. Vi gleder oss sånn til november når vi skal ha gullet ei uka.Dåkker skal nok få noe å reparere når han kommer hjem igjen. :)

    SvarSlett