onsdag 13. oktober 2010

Fridag

Da var det plutselig tid for en fridag igjen.Kan ikke si at jeg er skuffa over det,men litt kjedelig å vite at jeg skal jobbe hele helga.Dagen startet litt vel tidlig.Klokken 6:15 ville Einar opp,men det var jeg langt fra klar for etter å ha stått opp 5:20 dagen før.Glad jeg har Åge som stod opp med gullungen slik at jeg kunne sove litt mer.Det trengte jeg!Været har jo heller ikke vært noe særlig,og det er jo typisk når jeg har fri å har Einar hjemme fra barnehagen.Men det finnes jo ikke dårlig vær,bare dårlige klær.Så vi tok på oss regntøy og gikk ut i "finværet".Vanndammene var jo som alltid et stort pluss å løpe i.Og tiden ute ble brukt mer i dem,enn på andre ting.Til og med fotballen skulle kastes i dammene.

Lurer på hva mamma sier
hvis jeg smaker på denne...
Etterhvert ble det tid for dupp,så for å drøye tiden litt tok jeg meg en trilletur innom Hellsenteret.Jeg rakk å svinge inn til senteret med vogna så holdt Einar på å sovne sittende.La ned ryggen og borte vekk var han.Snorket HØYLYDT mens jeg stakk innom Notabene å handlet tegnestifter.Så mens gutten sov brukte jeg tiden på litt revyting,kaffe og interiørbladet rom123.Jeg har jo så lyst til å endre på stue og kjøkken,og har generelt lyst på alt alle andre har hjemme.Dette medfører at jeg faktisk ikke følger noen stil overhodet!Jeg blir jo så forvirra og har jo ikke peiling på hvordan ting passer sammen.Så øverst på ønskelisten min nå er å få et nytt spisebord,bokskap,dvdskap og glasskap på stua.Dette betyr jo at jeg A) må først finne stilen jeg vil ha og B) spare opp litt penger!Så enn så lenge så får jeg vel fortsette å se i diverse interiørblad og drømme meg bort i andre folk sine gjennomførte hjem.For mitt er langt fra gjennomført... Lurer på om denne damen http://villapaprika.blogg.no/ har lyst til å bytte hus jeg.
Da Einar våknet så tok jeg frem tegnestiftene jeg hadde kjøpt.Men viste seg jo etterhvert at noen kunstner blir han ikke!Var mer opptatt av å ta på alle tegnesakene enn å faktisk tegne.Fikk nå prøvd seg da selv om det ikke var noen suksess.Her i huset er det kun biler,baller og Timmy/Drømmehagen som gjelder.Han er enkel å ha med å gjøre altså.
Nå har han funnet senga,brøddeigen satt og jeg skal slappe av før jeg tar kvelden.Skulle vel strengt tatt egentlig trent litt,men før løpe litt ekstra på baskettreningen i morgen.Og kampen i helga snakker jeg ikke om.Mareritt som IKKE skal skje igjen!Er enda irritert over resultatet.

Konsenstrert om å ta på ALLE fargestiftene.Å tegne var
ikke interessant.







1 kommentar: