fredag 5. november 2010

Fredag

Deilig med langfrihelg!Har hatt Einar hjemme fra barnehagen i dag og bare kost oss.Ikke gjort noe særlig fornuftig bare slappet skikkelig av.I morgen har jeg sagt ja til å stille som dommer fra 10-13 i en minibasketturnering.Angrer meg litt nå,men må jo hjelpe til.Skal sette meg ned med dommerboken etterpå å lese litt gjennom regler og tegngivning.Kan være litt greit å huske noe av det jeg lærte på dommerkurset jeg tok for 6 mnd siden også.
Holdt på å ta litt bilder for å legge ut på bloggen her av Einar.Oppdager plutselig at noe har klart å snike seg med på bildene.Ser dere rett ovenfor hodet til Einar en hvit ring.Nesten så man skulle tro at det var rusk på linsa eller noe.Men jeg tok et annet bilde (det til høyre) 1 min før det til venstre,og ingen støvpartikler da.Kanskje kan det være en orb?Noen mener orbene er støv eller fuktpartikler som blir lyst opp av blitzen,mens andre mener det er åndelige energier.Jeg er litt i villrede,men litt merkelig å få noe slikt på film støv eller ei.
Ser også at søsteren min har lagt ut opplevelser av åndelig karakter på bloggen sin.Jeg har ikke følt noe særlig uro av å være på rommet mitt.Men jeg er ekstremt husredd da,og tror derfor jeg er så redd for å gå ned i kjelleren hjemme i Osen.Kjellere er jo skumle!Kjellertrappen i Osen og trappen opp til soverommene her på stjørdal,må jeg nesten løpe i for jeg føler at noe er bak meg.Slik følelse har jeg bestandig tolket mot at redselen for å være alene hjemme.Det er jo skummelt!Kan ikke si at jeg gleder meg til å være hjemme alene om snart to uker,når Åge drar til USA og Einar drar til Osen på "ferie".Skal heldigvis være hjemme i Osen i noen dager selv,så satser på at det ikke blir alt for ille når jeg vender snuten hjemover til Stjørdal.Jeg synes det er rart at Vibeke og mamma plutselig skal oppleve slike rare ting nå.Nesten så jeg begynner å lure på om Vibeke har følt slik uro her på Stjørdal.Da blir jeg skeptisk!
Vel før jeg babler meg redd så avslutter jeg for denne gang.Nå skal jeg lese litt dommerteori."Jippi"...


3 kommentarer:

  1. Hehehe Merete.Vi kan jo ta ferien jæmme hos dåkker,om du vil.Æ skal innrømme at det har vært stille her siden Vibeke for.Kan ikke si at æ har merka nåt.Men mens det sto på,da var det rart.

    SvarSlett
  2. Mamma: tsk tsk.. sei du bære så dåkk ska slæpp å pass.. ;-p

    Merete: Ikke merka nåkka der æ! :-) Promise!

    SvarSlett
  3. Åge:

    åndelige energier my ass....

    SvarSlett