lørdag 27. november 2010

Advent

I morgen er det jammen meg 1.advent.Julestjerna er hengt opp og nå spekulerer jeg i om resten av julepynten skal opp i dag også.Jeg føler meg litt dum av å henge opp julepynt nå,men samtidig så får den jo henge lengre enn hvis jeg hadde pynta 23.desember liksom.Får bruke natten til å tenke på den saken.Flere som pynter til jul nå??Eller er det adventspynting som gjelder?Da sliter jeg for her har jeg ikke mye adventsting...
Nå kjenner jeg at det skal bli godt å få mann og barn tilbake i huset igjen.Einar koser seg jo veldig hjemme til Bæsta og Bestefar i Osen,og i følge dem så hadde han godt kunne vært en uke til.Forkjøla har han også blitt og sliter med tørrhoste.Hver gang han hoster begynner han å peke på flasken sin og skal ha drikke.Dette har da resultert i en utpissa gutt på morgenkvisten.Men hey...det er jo ikke mitt problem enda...hihi!
Ble en tur til frisøren i dag.Ikke gjort noen drastiske endringer,for jeg holder jo på å spare til litt lengre hår skjønner dere.Får se hvor lenge jeg klarer det før det blir kortere igjen.Var uansett deilig å få klipt bort noen fjoner.Håret både føles og ser MYE lettere ut.Nå har jeg ikke vært til frisøren siden i sommer,så kan vel si at det var på tide å komme meg av gårde!Resultatet er en oppklipt lettere frisyre.Me like!
Etterpå var det bare å komme seg på tredemølla å jogge 30 min,så løfte litt vekter.Løper 4x3min og da går jo tiden fortere enn hvis jeg bare skulle løpt.Er jo ikke min favorittaktivitet,men har VELDIG godt av det.Tror jeg skal investere i GODE joggesko.Løper for tiden i basketsko,og de er jo gode de,men tror jeg trenger sko som sitter ordentlig godt!Løplabbet i Trondheim er en joggeskobutikk med god eskpertise,så mulig de får besøk av meg før jul eller i romjula.Jeg satser jo på å bli like fit som fotballfrue.no vet dere! ;)
Skal snart forberede meg på å kjøre til byen å jobbe nattvakt på blodbanken.Noen må jo jobbe,mens andre bare kan kose seg i helgene. ;)

1 kommentar:

  1. Einar ligg å hoste akkurat nu.Syns så synd på han.Han va arti i kvell.Han holt på me en fotball.Så sang æ dn tvinkel vinkel,å han bynte å gå mot soveromme,m ball'n.Skulle jo samtidi vinke natta t bæstefar,snudde sæ å vinka.Mn så fant han vel ut at d ikke blei ordentli vinking,å lægg ball'n fra sæ å vinke,opp me ball'n å tusle videre.Måtte jo ha me ball'n,så æ la dn i sænga,å dæsken han bynte å hyle.Vet ikke ka han trudde,men blei stille da han fikk den i arman,eller rettere sagt:ball'n i ene armkroken å bamsen i andre.Her skal uvana lages.Hvær kvell har han hatt me sæ 1 bil.

    SvarSlett