onsdag 10. november 2010

82,5 cm lang og 10570g tung.

Dette er de nøyaktige målene på gullungen etter dagens kontroll.Tror helsesøster helst hadde sett han bikket 11 kg,men han har jo ikke vært den mest glupske ungen,så målene passet perfekt til kurven HANS.Fikk bare beskjed om å la han få spise det vi spiser og ta oss god tid ved matbordet.Vi bare fortsetter med det vi holder på med.Kan jo uansett ikke tvinge gutten til å spise heller,men er han sulten nok så tar han maten til slutt velger jeg å tro.
Blir jo også spennende å se på neste ørekontroll i januar om alt er ok eller ikke.Det at han ikke prater like mye som andre på sin alder er ikke uvanlig,men med øreproblemene som har vært så begynner man jo å tenke på om han faktisk hører godt nok.Han reagerer uansett på ting vi sier,eller jeg kaller det selektiv hørsel.Det han vil høre hører han og det han ikke vil høre går rett forbi. ;)
Rart å tenke på at for 1,5 år siden lå jeg å lurte på hva jeg skulle få.Dere ser jo ut i fra bildet av smertene var ENORME (hosthark). ;) Også har jeg vært så heldig å få en så herlig og skjønn liten gutt!Livet mitt før og etter Einar kan ikke sammenlignes.Det er utrolig gøy å være mamma å se på hvordan han utvikler seg!

1 kommentar: