torsdag 25. november 2010

Sløv

Skal si man blir sløv av å gå hjemme uten å ha noe å gjøre.Eller jeg har vel egentlig lagt meg MASSE planer i hodet,men sløvheten tok overhånd.Fikk ryddet unna stellebordet til Einar i dag da og lagt vekk litt babyting som jeg skulle gjort for leeeeenge siden.Badet har blitt veldig stort når stellebordet forsvant.Godt å få frigjort litt plass.
Julepynten har jeg også hentet ut fra lagringen i anekset,så i helga blir det pynting!Før har jeg pyntet 23.desember,men har funnet ut at nå skal jeg pynte første advent.Er så kjedelig å dra frem all julepynten for kun en uke,også blir jo førjulstiden så mye koseligere med julepynt i stua.
Laget ferdig noen julegaver har jeg også.Kan dessverre ikke vise fram dette da noen av disse julegavene skal gis til enkelte lesere av denne bloggen.Kameraløs er jeg også så blir dårlig med bilder denne uka.
Dro å hentet undulatene våre som har vært på ferie til svigers i snart en uke.Tror svigermor var glad jeg hentet de.Undulater er jo ikke kjent for å være de mest ryddigste fuglene her i verden,så hun har fått kjørt seg med rydding etter de.Godt å få litt liv her i huset også da.
Ble oppringt av sjefen på jobben i dag også med spørsmål om jeg kunne komme på jobb i morgen.En overtidsvakt er jo mer penger i desemberlønna det,så jeg takket ja.Hadde jo lagt litt planer om å ta litt mer rydding på det ene rote(sove)rommet,men det får bli evt når jeg kommer hjem.
Nå skal jeg fortsette spisingen.Fikk med meg hjemmebakt brød og hjemmelaget julesylte av svigermor.NAMNAM!

1 kommentar: