tirsdag 23. november 2010

Bloggtørke

En gooooood stund siden forrige innlegg.Har hatt en bloggtørke,men håper å være tilbake igjen nå.Åge er "over there" altså USA,Einar er i Osen og jeg er på Hell.Hadde egentlig tenkt å tilbringe litt lengre tid hjemme,men fikk en telefon fra jobb med spørsmål om jeg kunne komme på jobb i morge.Hadde jo tenkt å dra hjemover uansett i morgen ettermiddag,så da tok jeg på meg litt jobbing i stedet.Får en feriedag til gode og det er ikke å forakte.Gjenstår bare å finne ut NÅR jeg kan ta den.Rimelig hektisk på jobben i disse dager.Vi har startet juleopptappingen.Høres rimelig makabert ut,men det er jo som ved alle helligdager lite blodgivere å få tak i,så da må vi ha et rimelig bra lager å ta av.Vi tapper jo litt i mellomjula,men ikke like mye som på en vanlig hverdag.
Skulle jo gjerne vært sammen med Einarklumpedumpen min i Osen.Var med tungt mamma hjertet jeg overlot en gråtende liten gutt til bæsta og bestefar.Men han hadde kommet fort over det fikk jeg høre når jeg kom hjem.Så hvis hvis alt går etter planen har jeg fri fra i morgen kveld til lørdagkveld.Har tenkt å gjøre unna litt rydding i klær til Einar og fjerne stellebordet på badet.Planen er at vi skal kjøpe en krakk som han kan stå på når han pusser tennene, også får vi ta resten av bleieskifting på gulvet.Badet er jo ikke det største vi har så skal bli godt å få tilbake litt plass igjen.
Men nå skal jeg hive litt mer ved i ovnen også finn senga.Er jo bare bittelittelitt husredd så rimelig skeptisk til å legge meg alene i kveld.Alt for stort hus til en person så gleder meg til mandag da hele familyen er samlet igjen! :)
Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar