fredag 24. september 2010

Arbeidshelg!

Da har jeg endelig startet å jobbe turnus igjen!Så godt å endelig få en fridag (selv om jeg får den pga helgejobbing) i uka!Jeg og Einar koste oss masse hjemme.Slet med å få han til å sove duppen sin så det resulterte i en stk trøtt liten gutt til kvelds.Men jeg stakk på baskettrening så da var det Åge som fikk slite litt med han.

Så stolt over å ha fått nye sko.

Tok turen innom det nyåpnede Malvik kjøpesenter.Og jeg angret med det samme jeg kom kjørende inn dit.Var overfyllt kan du si.Parkerte på Sparkjøp,da ingen andre plasser nærmere var ledig.Folk parkerte jo i grøftekanter og alt!Var jo også så "genial" at jeg ikke tok med barnevogna.Måtte bære Einar hele tiden da han nektet å gå.Så jeg gikk inn på kjøpesenteret handlet et par sko til Einar og gikk ut igjen.Jeg tok meg heller ikke tid til å spise et kakestykke som de serverte gratis!Og da er det ille når JEG sier nei til kake.Tar heller en lengre tur når det har roet seg litt!
Skoene jeg handlet har jo fått verst score i foreldre og barn (Skofus).Men dette paret her er ment å være sånn litt reserve par og jeg nekter plent å handle to par sko til 600-700kr når jeg vet han kommer til å vokse utav dem ganske så snart!Dessuten synes jeg de var veldig lette og myke,så virket gode å gå i.Ikke enkelt å velge hvilke sko som er best for akkurat ditt barn!Jeg blir i allefall forvirra.
Leveringen av Einar i barnehagen gikk som en drøm.Han sov lenge i dag (8:15) og vi tok oss god tid når vi stod opp.Var ikke i barnehagen før 9:45.Når vi kom inn kunne han nesten ikke vente med å få av seg klærne.Og han gikk resolutt bort til kassen med biler.De sier det i barnehagen også at han er veldig glad i biler og leker med de hele tiden.Når jeg sa hadet bare smilte han til meg og fortsatte meg lekingen.Det var godt å dra derifra uten å høre han skrike!

Barnehageantrekket. Tante og Bæsta
er flinke til å strikke!

 Men nå skal jeg nyte resten av fritimene mine før kveldsvakten starter på.Har jo fått bilen i dag så skal bli godt å ikke stresse med buss for en gangs skyld!
God helg!

2 kommentarer:

  1. Altså så må vi vel komme ei helg og besøke ny senteret. :) Har jo fått med mæ Ikea,så da e det jo Sparkjøp å som må besøkes.Skoan så jo go ut de.

    SvarSlett
  2. Men jeg stakk på baskettrening så da var det Åge som fikk slite litt med han.

    KE?

    SvarSlett