mandag 13. september 2010

Stille...

Da har en ny uke startet og huset har blitt merkelig stille.Blir litt mer liv med besøk av to tantebarn,søster og foreldre.Einar hadde jo store problemer med å se forskjell mellom meg og Vibeke og gikk til Vibeke for å få kos og pupp.Følte jeg meg tilsidesatt??JEPP!Men det brydde gutten seg lite om.Nå har jeg han uansett for meg selv,ingen forvirrende søster i nærheten. ;)
Skal uansett ikke stå på at jeg har lite å gjøre for de som tror det!Har jo flere maskiner med sengetøy som venter på å skal vaskes og i tillegg så holder basketballklubben på med dugnad i "Sandskogan".Vi holder på å fjerne alle småtrær som har gjort sitt til at skogen har vokst igjen.Deler dugnaden mellom Lions klubben på Stjørdal,så har heldigvis ikke alt alene.Er hardt nok det vi holder på med nå.Står på huk i en skog å klipper ned masse trær.Jippi...Får jo masse kommentarer fra folk som synes det blir så fint,så da føles det som jobben vi gjør faktisk blir verdtsatt!Onsdag er det tid for ny dugnad igjen og jeg kjenner at det blir "gøy".Men føler at jeg må jo hjelpe til!
I går var jeg på show med denne damen.Jeg har blitt en fan!Hun imponerte meg stort!Også hadde hun jo så god humor!Synd hun ikke holdt på lengre enn 2 timer.Tden gikk så fort og hun hadde ikke et stille øyeblikk under hele showet.Respekt!Jeg gleder meg allerede til hun kommer tilbake,for jeg vil veldig gjerne se henne igjen.Kan vel ikke kalle meg skeptiker før showet og definitivt ikke etter heller.Alt hun nevnte stemte som regel skremmende godt.Gøy å se.Jeg skulle ønske jeg kunne se ting gjennom hennes øyne.Hvor gøy hadde ikke det vært??
Ja jeg er vel kanskje litt i overkant redd for det overnaturlige,men med henne virket alt så enkelt og greit,ikke noe skummelt i det hele tatt.Jeg skal uansett holde utkikk for neste gang hun tar turen innom Trondheim.
Men nå skal jeg slenge rumpa i godstolen og ta en velfortjent zappe-runde på ulike tv-kanaler før senga kaller.Litt trøtt etter å ha stått opp 5:25 i dag tidlig.Livet er hardt sier jeg bare...og da tenker jeg spesielt på å starte uken med å ha 7-vakt på jobb...

1 kommentar: