søndag 5. september 2010

Herlige søndag.

Helgen gikk jo fort som vanlig den.Men må si at søndagen har vært herlig!Våknet av meg selv 9:20 og hadde da enda ikke hørt et knyst fra Einar.Må si jeg var litt skeptisk til hva jeg kunne finne når jeg åpnet døren til rommet hans.Men den forsvant fort når jeg hørte frydefull vining og veiving med armer fra senga.Aner ikke hvor lenge han har ligget våken,men deilig å slippe å stå opp til sutring.
Etterhvert tok vi turen til Hegra festning.Der var det duket for 100 års feiring av festningen og MASSE krigsveteraner og vanlige folk hadde tatt turen dit for å se på når selveste forsvarssjefen skulle komme.Vi rakk aldri å få med oss det for vi måtte skynde oss å hente svigermor på flyplassen.Men en is,vaffel og kaffe ble det tid til.
Været har jo også vært aldeles nydelig i dag.Rundt 16 i ettermiddag var det ca 20 grader!Godt å sitte i bursdagsfeiring hos min svigerinne i solen å spise pizza,pølse og kaker.Einar koste seg maks sammen med en annen gutt på ca samme alder.Satt å lekte masse med biler og sprang rundt omkring.Det er jo på slike dager som dette at man ønsker å være hjemme hele tiden.Men kommer lite inn på konto av det så i morgen er det nok en ny uke på jobb.Har jo også selvfølgelig tatt på meg overtidsarbeid til kl.18.Men får jo gratis middag OG litt mer penger så da får det gå greit. :)
Men nå skal jeg finne godstolen og strikkingen.Har jo selvfølgelig klart å strikke litt feil så må rekke opp litt.Og garnet er jo som sagt ikke særlig godt å strikke med,men får håpe at jeg kan lure det til på et vis. ;)
Her har dere noen bilder av Einar.Enjoy!
Utrolig hva han lærer av å se på oss.Var gøy å sitte ved
pc'en å trykke på tastene,tok musen å trykte på den også.
Så veldig "important" ute der han satt.Liten datanerd
allerede. ;)








Melk er godt altså.Men skjønner jo ikke helt hvordan man
skal drikke fra glass.Han bikker hodet bakover og heller i
seg melken.Det meste kommer jo selvfølelig utenfor.

3 kommentarer:

  1. Du får sei inni hodet ditt; Nei takk, nei takk nei takk. Holdt å på å sa ja te ekstra arbeid. MEN e INGEN som kommer å si takk for at du slit dæ ut! Fant æ ut... ;-) Husk: Penger e ikke alt!

    Søte gutten te tante!

    SvarSlett
  2. Hehehe,det er lettere å si ja.Herlig når man ser at ungene tar etter de voksne.

    SvarSlett
  3. Vibeke: Gratis middag fikk æ...pluss overtid!Va veldig greit følt æ ;)
    Sonja: Ja e gøy :)

    SvarSlett