tirsdag 21. september 2010

I'm bææææææææck!

Endelig tid til litt blogging igjen.Dagene har gått i ett med jobbing,basketcup og dugnadsjobbing.Men nå må det vel snart roe seg får jeg håpe... Basketcupen i helga var en suksess,selv om ingen av lagene Stjørdal stilte med vant i sin klasse.Damelaget gjorde det vel strengt tatt dårligst av alle.Vi spilte tre kamper og tapte alle.Og da synes jeg at tapet mot et lag bestående av jenter i alderen 15-18 år var surest!Trøster meg med at det var gøy å spille igjen.
Vi hadde med noen svenske lag fra Lit (liten plass 23 km nord for Østersund),og de var jo som fryktet veldig flinke.Utrolig å se på hvor samspilte de var og enda mer utrolig er at de kommer fra en plass med 1051 (i 2005) innbyggere.300 elever på skolen hvorav 130 spiller basketball!Det er vel noe ALLE små og store tettsteder kan lære av!
Vel vel i og med at vi tapte alt så ble det ingen kamper på søndag og dermed fikk jeg sove litt utpå dagen.Einar lå over til svigers..JIPPI!!!Det var deilig å våkne av seg selv for en gangs skyld.
Einar har vært i hundre hele helga.Kastet/sparket masse basketball og generelt sjarmert alle i hallen.Et herrelag hadde veldig lyst til å ha han som maskot,i tillegg til å se søt ut så dro han jo masse damer.Perfekt for dem mente de. ;)
Ellers så skal jeg starte på min første arbeidshelg.Skal bli godt å starte å jobbe turnus igjen for jeg er virkelig ikke lagd til å stå opp 5:45 5 dager i uka.Selv om fordelen er å ha hver helg og helligdag fri.På torsdag har jeg en plan om å ha Einar hjemme.Jeg har jo turnusfri pga helg så da må jeg jo utnytte litt tid sammen med han.Skal bli godt føler jeg!
Nå merker jeg at godstolen kaller.Er jo den store tv-serie dagen; Grey's og Privat Praksis.Kan jo ikke bli bedre enn det.Må bare fikse meg litt te og mat så skal jeg kose meg skikkelig.
Her har dere et fint bilde av gullungen i hallen i helga.Søt ja??













Også legger jeg ved en link til et bilde av meg da.Må jo skryte litt av hvor sprek jeg er.Ser jo faktisk ut som om jeg smiler på bilde også. :)

http://picasaweb.google.com/StjordalBasket/RadissonBluCup2010#5519086519237187778

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar