tirsdag 7. september 2010

Oh glede!

I morgen på denne tiden har søsteren min med tantebarn ankommet Hell.Skal bli godt å se de igjen.Bare synd at jeg først skal ha 2 kveldsvakter,men får sett de på dagen da.
Skulle egentlig vært på baskettrening,men Åge har tatt turen til Trondheim på stand-up show med Pablo Francisco.Trykk her så får dere se hva han driver med: http://www.youtube.com/watch?v=SZE5PySawiM&feature=related. Var jo egentlig ikke noe problem at han dro fant jeg ut for da kunne jeg koooose meg hjemme med Greys Anatomy og privat praksis,men hva oppdager jeg?!Seriene utgår pga landskamp!!!Faderrullan altså!Synes de kan begynne å sende landskampene på betal-tv!Er jo ingen som setter seg ned frivillig å ser på de gutta der.Da ser jeg heller på RBK.Så ille er det faktisk!
Så nå får jeg vel heller starte å se litt på strikkingen min igjen da.Oppdaget på bussen i dag tidlig at jeg selvfølgelig hadde strikket litt feil.Må rekke opp en liten runde,men gosj det er tiltak altså!
Her har dere noen bilder av gullungen...IGJEN ;)
Ble litt sur når jeg ikke ville hjelpe han med
å klatre over gelenderet vi har satt opp på
hveranden.Ble fort blid igjen.

Liker å blad om i bøkene.Ganske så kjedelig når
jeg leser..eller rettere sagt.Jeg rekker aldri å
lese ferdig før han skal blad om igjen.

1 kommentar:

  1. Va faktisk ikke så ille å sjå på landslaget ikveld da. Va jo nesten litt artig! :D

    Jobbe du seinvakt på torsdagen å? Tenkt å kom en tur da 7.. :) Så da kan æ jo kom på formiddagen hvis du e heim da.

    Sjarmtroll han Einar altså! ;)

    -K-

    SvarSlett