torsdag 27. januar 2011

Jeg får vel fortsette trenden med blogging hver 2.uke.
Har vært en langhelg i Tromsø.Var godt å se tantenuskene mine igjen.Ingeborg har blitt en stor og fin jente,som er veldig flink til å prate og sier ting rett fra hjertet.Hun elsket meg og Einar,låv u right bæck!Ragnhild har også vokst seg stor.Bestemt dame med lakenskrekk.Vet dog ikke hvem hun har arvet det fra da!Kom jo selvfølgelig MASSE snø når vi var der oppe,men vi fikk nå tatt turen innom Metro (nei ingenting med homser å gjøre) lekeland.Finnes jo på Heimdal også,så jeg har en plan om å få tatt Einar med dit engang.Forskjellige sklier og et hoppeslott ble mest brukt.Einar var rimelig sur når vi måtte dra derifra.Han fant jo ut at å skli ikke var farlig allikevel.
Ble også litt basketball på meg og Åge.Dro å fikk sett Tromsø Storm slå Ammerud.En Å-kjendis fikk jeg også øye på blant spillerne på Ammerud;Orji Okoroafor fra Idol 2003.Morro!
Dro hjem fra Tromsø på mandag og kom til regnvær og PLUSS 5 grader.Veldig uvant altså,men fikk jo ikke nyte mildværet særlig lenge.PÅ kvelden ble det plutselig minusgrader igjen.
Har fridag i dag pga arbeidshelg.ELSKER fridager!Kan slappe av å gjør det jeg vil.Må dessverre jobbe til helgen,men sånn er det å jobbe turnus dessverre.Fra 1.februar starter nyturnusen med jobb hver 4.helg.Det liker jeg enda bedre!
Husmor har jeg også lekt.I går stod jeg opp 12 (jobbet natt) og startet å vaske hele huset.VET jeg er flink altså!
Einar har fått seg nytt sengetrekk mens vi var i Tromsø.Gutten gjorde STORE øyne når han la seg på mandagen gitt.Kan nok trygt si at det falt i smak.
I går tok Åge med seg Einar på et avskjedsselskap til en på basketballaget.Einar kom hjem med en Lynet Mcqueen bil.Litt over middels interessert kan en vel si.
 

Jeg har gjort noe fornuftig i dag da.Har jo tenkt og tenkt på om jeg skal ta noe gjennom nks/nki.I dag meldte jeg meg opp på et IT-kurs,som inngår i Fagskoleutdanning i regnskap og lønn i NKS.Må teste ut om dette faktisk fungerer for meg, så da tar jeg et fag først for så se hvordan det fungerer.Nå gjelder det å sende avgårde vitnemål o.l så blir det litt "studier" igjen.Jeg har lyst til å gjøre noe annet,men usikker på hva.Får se hva jeg gjør/ender opp med til slutt.Spennende å se hvordan nettstudier er! :)

2 kommentarer:

  1. Tøff gutt må ha tøffe sengeklær. :) Å angående studie planan dine,huske du hvor mye dåkker satt å lekte kontor???

    SvarSlett
  2. Mamma: I know!Kontorarbeid friste fortsatt ;)

    SvarSlett