lørdag 19. februar 2011

Alene

Da var sambo dratt avgårde på noe møte/fest/treff i GAK (tror jeg det het).Er firmaet han leies inn gjennom når han jobber som agent på gassbåter som kommer inn til Stjørdal.Jeg har nattvaktshelg og Einar er plasser trygt til lillebroren til Åge.De har jo to unger fra før av,så Einar brydde seg knapt når Åge sa hadet!Enkelt!
Huset er støvsuget (teller vel som vasking det?),haugen med nyvaskede klær lagt sammen og jeg kan nå slappe av før jeg skal på en ny nattvakt.Synes det er godt å jobbe natt,jeg har jo faktisk unnskyldning for å sove lenge!
Ikke mye nytt som har skjedd siden sist.Har spilt tre basketkamper og vunnet ALLE!Ja Stjørdal Lady Dragons er flinke!Men vi har mye å gå på,for vi er utrolig trege de to første quarterene.Håper det bedrer seg,for i mars skal vi spille mot litt bedre lag.
Sitter å googler på tattoveringer.Har utrolig lyst til å tatovere fotavtrykket til Einar og fødselsdato.Ja jeg synes det er nydelig og en fin gest å tatovere barn's navn og fødselsdato på underarmen.Er et utrolig fint sted å ha tatovering også!Nå er jo bare spørsmålet hvordan jeg vil ha det og hvor mye det vil koste...
I starten på mars tar jeg turen hjem til Osen.Skal være fadder til ei nydelig lita jente!Gleder meg!
Er i allefall ingen tvil om at jenta får tre tøffe gudmødre! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar