lørdag 1. januar 2011

2011

Ja da var vi plutselig kommet til et nytt år.Julaften var riktig så koselig.Einar likte ALLE gavene han fikk.Skal nevnes at det var et flertall av biler i gavene og jeg tror ikke han visste hva han skulle leke med først.I romjula har Einar og Åge kost seg hjemme,mens mor har jobbet.Vært veldig rolige dager på jobb,så skal ikke klage.Men hadde jo sett at jeg hadde fått tilbringt litt tid med familien også.Men jeg valgte dette selv for 6 mnd siden,så skal ikke klage!
Gøy å holde stjerneskuddene helt til vinden
kom.Da ble det litt skummelt med alt det
sprakende som føk omkring.
En liten tur innom legen rakk vi også å utføre.På tirsdag klarte Einar å falle slik at han slo leppa si i kanten på en hylle.Fortennene bet hull på innsiden av leppa og kanten på hylla lagde et rett kutt under leppa.Hvor var mor?Jo hun satt å leste avis på gulvet,mens poden lekte seg.Ups!Ble litt stressa når jeg så alt blodet som kom ut av munnen på gutten,men det ser MYE bedre ut nå heldigvis.Og legen mente at alt ville gro helt greit av seg selv uten å måtte sy.Han vil nok kanskje få et arr rett under leppa,men når man ser på meg hvor arrete jeg erså har han et stykke å gå før han når meg. ;)

Pappa'n måtte finne fram litt bluss.
Gikk ganske så rolig inn i det nye året.Jobbing fra 7-15 på fredag og antrekket var joggebukse og singlet.Spiste kalkun for første gang på nyttårsaften,jeg er jo vant med ribbe,men vi må jo lage litt nye tradisjoner og jeg tror kanskje kalkun vil bli en vinner.Skremmende godt må jeg si!Så fra vinduet alle nyttårsrakettene.Sendte opp noen tidligere på kvelden før Einar la seg.Men han likte ikke å se på så var ingen suksess i år.Tror nok vi kunne spart oss for 191 kr gitt! ;)
Blir vel bedre dess større han blir tenker jeg.
Nå er vi da kommet 1 dag inn i det nye året og det er tid for å sette nyttårsforsettene ut i livet.Jeg har av prinsipp aldri lagd meg slike,men jeg har satt opp noen få punkter som jeg ønsker å utføre dette året.
  • Si opp treningsabb. på Hell treningsstudio.Det er på tide å innse at jeg ikke rekker å trene alt jeg vil.Så foreløpig så holder det i massevis å spille basketball.Planlegger å kjøpe meg et par gode joggesko som jeg kan bruke til litt utendørs powerwalking!Mye god trim å finne på ute også!
  • Bli flinkere til å besøke familie og venner.Dette punktet kan jo forbedres drastisk.Ser foreløpig litt dårlig ut for starten på halvåret da jeg har basketkamper nesten HVER helg fra februar-april.Jeg sliter litt med prioriteringen...
  • Ta noe fag på NKI/NKS.Jeg har lenge syslet med tanken om å starte på et økonomi studie,men jeg ønsker ikke å si opp jobben jeg har.Nettstudier er en fin greie,men da gjelder det å ha STÅLKONTROLL på egne studier og jeg er dermed usikker på hva jeg skal gjøre.Må tenke grundig over dette.Lysten er der i allefall!
  • Bli bedre på å strikke.Jeg har fått litt strikkedilla,så nå øver jeg meg på litt pannebånd i marius-mønster.Med øvelse så må jo til og med JEG bli bedre!
 Noen få punkter som jeg håper jeg kan gjøre noe med.De årlige forsettene om mer trening og slanking er ikke noe for meg.Man må jo sette seg realistiske mål og jeg synes mine mål er realistiske.Blir spennende å se hva 2011 vil bringe!

3 kommentarer:

  1. Gode forsetter!
    Spesielt det med å besøk familie.. ;-) Og så likt æ å det der med nettstudie. DO IT!
    FØR du får flere unga. Med to stykk blir det enda knappere med tid. BELIVE ME!

    SvarSlett
  2. Æ har ganske like nyttårsforsetta, og æ har hatt dæm samma i ganske mang år no (: Træninga SKA æ bli flinkar me no, har tiliar klart å hold på fram te sommern, så har æ gitt opp - tatt ferie (:

    SvarSlett
  3. Helt enig med Vibeke.Ta studiet nu.Einar forstår enda ikke at pangpang er artig.Men bare vent du. :)

    SvarSlett