fredag 6. mai 2011

Oppussing

Påsken forsvant i en fei og de siste ukene har bestått i maling,maling og atter maling.Men er ferdig med selve huset og har kun tre (!) verandaer å beise plattingen på og to (!) som rekkverket skal males.Å eie hus er ingen avslappingsjobb gitt!Var utrolig godt å ha mamma og pappa her da,og pappa hjalp oss utrolig mye med å etterisolere ene veggen på huset.Hadde ikke klart det uten han!Påsken gikk jo veldig fort.Var rart å ha hele påska fri,men jeg vil si jeg tok igjen avslappingen med den store malejobben etterpå!
Bildene som er tatt (jeg har vært flink skjønner dere) har Åge lagret på en hemmelig plass på en av data'ene i huset.Jeg finner de ikke!Litt irriterende,men jeg får vel rote fram noen andre bilder da, og vise de andre etterpå.
Kjøkken er også bestilt så i slutten av mai kommer det flatpakket fra Ikea.I mens må vi rive det gamle kjøkkenet, bytte gulv og fikse/male veggene.Blir det ikke et stygt brudd av dette mellom meg og Åge så kommer vi oss vel gjennom det meste.Jeg er ikke en blid og tålmodig person når det kommer til oppussing, og det passer jo "perfekt" nå i disse tider.Det BØR bli bra til slutt! ;)
Ser min kjære søster allerede har lagt ut en "liten ønskeliste" til bursdagen sin.Jeg kan vel ikke være dårligere jeg heller så her kommer min:
Jeg har jo en plan om å bli sprekere enn sprekest og nå når jeg har gått til innkjøp av Spotify på min Iphone 3GS, så sier det seg vel selv at jeg må ha noe enklere å ha den i når jeg trener.Dette er perfekt og står øverst på min ønskeliste!







Dette trenger jeg også.Nye trenings tights!
Ellers er nytt kamera (jeg vil gjerne få litt kontroll på egne bilder), gavekort på div klesbutikker og stæsj/sminke/parfyme også ønsket.
Da har jeg fått prioritert det JEG ønsker først. Har jo også en stor gutt neste uke som fyller hele 2 år!Prøver jo å fortelle han at han har bursdag, meeeeeen det tror jeg bestemt han bryr seg fint lite om.Tror bursdagen hans glatt hadde kunne vært hoppet over med svært lite savn fra hans side. Gutten har jo alt han trenger så lenge han har bilene sine.Veldig enkelt!Ønskeliste fra min side til han er kapribukser, shorts, sokker str25, joggebukse, biler, tog, fly, dvd med tog/biler/fly på, duplo og lego.
Avslutter med et litt morsomt bilde tatt for en stund siden. Pakket en ball nedi buksa og gutten skjønte ikke hvordan han skulle få den ut. Jeg fikk latterkrampe kan du si! ;)



2 kommentarer:

  1. Hahaha, søtingen. Å det æ la ut va IKKE en ønskeliste.. en drømmeliste over ka æ skal bruke mine penga på når æ begynne å tjene dem igjen. Hjelpes.. kan da ikke ønske sæ så dyre ting!

    SvarSlett